| کد مطلب: ۱۰۶۲۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد

واکنش کیهان به همنشینی چهره‌های حکومتی با سیدمحمد خاتمی

روزنامه کیهان نوشت: انتشار تصاویری از این دست توسط نزدیکان و اطرافیان خاتمی مهندسی می‌شود تا این طور القا کنند که حساسیت‌ها به سوابق خیانت خاتمی از بین رفته است.

واکنش کیهان به همنشینی چهره‌های حکومتی با سیدمحمد خاتمی

به گزارش آرمان ملی آنلاین، کیهان ادامه داد: حالا آن‌که به تصریح رهبر انقلاب، فتنه و جنایات واقع شده در آن خط قرمز نظام است و مرتکبان این جنایت دست کم باید ابراز توبه و روشنگری و جبران‌بخش ولو ‌اندکی از مافات کنند.

جریان ورشکسته فعال در فتنه‌های نیابتی، حضور خاتمی در مراسم ختم و تشییع چهره‌ها را تنها راه خارج کردن وی از انزوای سیاسی و موضع اتهام تلقی می‌کند!

این روزنامه سپس نوشت: شبکه رسانه‌ای وابسته به مدعیان اصلاح‌طلبی، چندی قبل به بهانه شرکت خاتمی در مراسم سالگرد درگذشت مرحوم دعایی(ره)و حضور خاتمی در کنار برخی چهره‌های موجه، سعی کرد برای این راس فتنه 1388 اعتبار و آبرو فراهم کند.

این طیف همچنین آخرین بار تصاویر حضور خاتمی در مراسم تشییع مرحوم آیت‌الله حسن صانعی در حسینیه جماران (در کنار برخی شخصیت‌های موجه مانند آقایان محمدی گلپایگانی و محسنی اژه‌ای) را بهانه‌ای برای القای پایان انزوای خاتمی و رفع اتهام از او قرار داد. به نظر می‌رسد این صحنه‌ها از سوی اطرافیان خاتمی مهندسی می‌شود تا چنین القا کند که حساسیت‌ها نسبت به سوابق خیانت خاتمی از بین رفته است و حالا آن‌که به تصریح رهبر انقلاب، فتنه و جنایات واقع شده در آن خط قرمز نظام است و مرتکبان این جنایت دست کم باید ابراز توبه و روشنگری و جبران‌بخش ولو ‌اندکی از مافات کنند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار