| کد مطلب: ۱۰۶۱۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد

ادامه رویه نادرست در حوزه زنان موجب التهاب بیش از پیش جامعه می‌شود

سیدمحمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات گفت: این روزها به نظر می‌رسد خطر خودبراندازی که بارها از آن صحبت شده است پررنگ شده و با بازگشت مجدد گشت ارشاد و برخوردهای پلیسی و امنیتی و احکام قضایی نامتعارف به ویژه در حوزه زنان این امر بیشتر خودنمایی می‌کند.

 ادامه رویه نادرست در حوزه زنان  موجب التهاب بیش از پیش جامعه می‌شود

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سید محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات دیروز در میان جمعی از مشاوران خود با بیان اینکه مکررا به مسؤلان نظام نسبت به خطر خودبراندازی و فروپاشی اجتماعی توجه داده ایم ولی گویا گوش شنوایی وجود ندارد، گفت: به نظر می رسد خطر خودبراندازی که بارها از آن سخن گفته شده است با بازگشت مجدد فعالیت گشت ارشاد و نیز برخورد های پلیسی، امنیتی و احکام قضایی نامتعارف نسبت به مسائل اجتماعی خصوصا با بانوان، بیش از پیش خودنمایی می کند.

وی با اظهار شگفتی از بی تدبیری مسؤلان اصلی نظام نسبت به مسائل اجتماعی، افزود: با توجه به تجربه تلخ گذشته و هزینه های سنگینی که جامعه پرداخته و لطماتی که به حیثیت اسلام وارد آمده است، انتظار می رود که مسوؤلان نه تنها با این رفتارها و رویکردها و مواضع مخالفت کنند بلکه با مسببان و مباشران برخورد جدی داشته باشند.

جماران نوشت، این در حالیست که متأسفانه چنین تدبیر و عقلانیتی دیده نمی شود و اگر این رویه های نادرست ادامه یابد، جامعه ملتهب ما را بیش از گذشته ملتهب تر خواهد کرد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار