| کد مطلب: ۱۰۶۷۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد

تسویه یا یکدست سازی دانشگاهها

آرمان ملی : دانشگاه بمنزله اصلی‌ترین مرکز تربیت نیروهای آینده ساز در تمام دنیا تولید و تربیت انسانهای ساختار ساز را بعهده دارد.

تسویه یا یکدست سازی دانشگاهها

درطول تاریخ جوامع بشری هیچ جامعه انسانی رنگ رشد و ترقی را ندید مگر آنکه دانشگاه قدرتمندی هدایت و تربیت انسانی آن را بعهده داشته باشد. اکثر دولت‌های طمعکار و استثمارگر برای تحقق برنامه‌های غیرانسانی خود تلاش در نفوذ به شاکله دانشگاهها دارند. بدون همکاری و همدستی دانشگاهها قدمی در جهت تحقق سوداهای خائیانه نمی‌شود برداشت. رنسانس‌های فرهنگی و سیاسی در جوامع دارای منابع و منافع ارزشمند تنها با چراغ سبز سیاسی محصولات فکری دانشگاه‌ها مقدور و میسور می‌گردد. چپاول و غارت منابع اقتصادی یک کشور اعم از منابع زیرزمینی نفت و گاز وسایر منابع قیمتی تا تسلط بر مسیرهای استراتژیک و سوق الجیشی از مجاری آبی و خاکی و هوایی منوط و مشروط به صدور مجوزهای ضروری از سوی دولت مرکزی و حاکمییت بوده و بدون این فرجه‌ها هیچگونه مجرایی وجود نخواهند داشت. جمعییت جوان و فعال هرکشور بعد از منابع یادشده از ارزش‌های خاصی برخوردار می‌باشند. با در نظر گرفتن ارزش و جایگاه اقلام یادشده به خوبی می‌توان از مراکز پرورش و تربیت مدیران در اینگونه جوامع پی برد. تلاش گسترده ومستمر دشمنان و استعمار گران درغارت وچپاول منابع یادشده جایگاه وارزش آنها را آشکار می‌سازد. بعد از کودتای پهلوی اول و تربیت نیروهای فراماسیون توسط اموزشکده‌های سیاسی آشکار و زیر زمینی فوجهای خیانتگر در لباس نظامی ومستشار پزشک و پرستار هنرمند و صنعتکار وارد کشور شده و در اولین توصییه حرفه‌ای به آنها آموزش نفوذ فرهنگی و سیاسی و بزرگنمایی توانایی‌های بیگانگان و خوار و خفیف سازی نیروها خودی بود که قدرت و جدیت آغازشده و ادامه یافت. و ازاینجا دیگر مرغ همسایه غاز شد...

کتب ترجمه شده بیگانگان بعنوان وحی منزل توسط آنها وارد دانشگاهها شد و امروز داد و فریاد بعضی از نوچه‌ها وعوامل انها در ایجاد مقاومت مقابل حرکتهای اصلاحگر فقط و فقط واکسن پبشگیری از نفوذ بیگانگان است. هشیار باشیم که دلسوزان به‌نام مرتجع به دار اندیشمندان سپرده شدند.

مجید ابهری

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار