| کد مطلب: ۱۰۶۵۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد

مراسم معارفه دکتر حمیدرضا ذکاوتی، معاون برنامه ریزی استراتژیک و توسعه منابع انسانی شرکت لوله گستر اسفراین

شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۸ مراسم معارفه دکتر حمیدرضا ذکاوتی عضو هیات مدیره شرکت لوله گستر اسفراین به عنوان معاون برنامه ریزی استراتژیک و توسعه منابع انسانی این مجموعه با حضور شورای مدیران ، انجام شد.

مراسم معارفه دکتر حمیدرضا ذکاوتی، معاون برنامه ریزی استراتژیک و توسعه منابع انسانی شرکت لوله گستر اسفراین

آرمان ملی آنلاین - در این مراسم مهندس زند مدیرعامل شرکت با معرفی دکتر ذکاوتی و سوابق ایشان در حوزه منایع انسانی عنوان کردند این انتصاب در جلسه هیات مدیره مصوب گردیده و با توجه به اهمیت سرمایه انسانی، با هدف تقویت ارائه خدمات، اختصاص منابع ییشتر و اجرای تخصصی‌تر مقوله آموزش و راهبری مدیریت برنامه ریزی استراتژیک و طرح و برنامه مجموعه انجام شده است.

دکتر ذکاوتی نیز در ادامه با تاکید بر اهمیت منابع انسانی اظهار داشتند که این حوزه اولویت اول ماست و تلاش خواهیم کرد تا تغییرات مثبت محسوسی را در این زمینه داشته باشیم .

وی در ادامه گفت: ” وظیفه تک تک ماست که این مجموعه را به بهترین شکل پیش ببریم و اهداف معین شده را محقق نماییم، محکم ایستاده‌ایم و اجازه نخواهیم داد سختی‌ها و مسائل حاشیه‌ای شرکت را از مسیر اصلی خود دور کند.”

معاون اداری لوله گستر عنوان کرد: تمام فکر و انرژی‌مان را فقط روی تولید، تامین نیازها، رفع موانع، آموزش مداوم تمام رده‌ها و بهینه سازی بهره‌وری معطوف خواهیم کرد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار