| کد مطلب: ۱۰۵۸۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد

نشست مشترک مدیران فنی لوله‌گستر اسفراین با هیات تجاری ترکمنستان

گروهی از مدیران لوله‌گستر اسفراین با سرکنسول جمهوری ترکمنستان و هیات تجاری این کشور با حضور رئیس اتاق بازرگانی بجنورد، مهندس مازیار زند، نشست مشترکی در راستای مبادلات صنعتی و تجاری برگزار کردند.

نشست مشترک مدیران فنی لوله‌گستر اسفراین با هیات تجاری ترکمنستان

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی لوله گستر اسفراین ، طی این نشست اختصاصی که در بجنورد با تجار و مقامات ترکمنستان برگزار گردید، مراودات صنعتی بین پیمانکاران دولت ترکمنستان و شرکت لوله گستر اسفراین مورد استقبال قرار گرفت.

در این جلسه ضمن بیان پیشنهاداتی از طرف شرکت لوله‌گستر اسفراین به الیاس قایب اف سرکنسول جمهوری ترکمنستان و بازرگانان،تجار و فعالان اقتصادی ترکمنستان، مقرر شد مکاتباتی در راستای معرفی هر چه بیشتر توانمندی‌ها این مجتمع بزرگ صنعتی به صورت رسمی ارسال گردد.

لازم به ذکر است فعالیت و رزومه موفق شرکت لوله‌گستر اسفراین توجه قایب اف را جلب کرد و پیشنهاد شد ارتباطات این شرکت با دولت ترکمنستان به صورت جدی پیگیری و برنامه بازدید پیمانکاران حوزه نفت و انرژی ترکمنستان از کارخانه لوله‌گستر اسفراین برنامه‌ریزی شود.

حضور هیات تجاری ترکمنستان و برگزاری این نشست اختصاصی که متشکل از فعالان اقتصادی و سایر حوزه ‌ها بود می تواند دور جدیدی از تبادلات تجاری بین المللی را برای شرکت لوله گستر اسفراین فراهم کند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار