| کد مطلب: ۱۰۶۲۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد

قوانین جدید پلیس برای فروش فیلترشکن

با طراحی سامانه جدید پلیس از این پس فروش فیلتر شکن محدود می شود.

قوانین جدید پلیس برای فروش فیلترشکن

به گزارش آرمان ملی آنلاین- دادستان کل کشور از طراحی سامانه مقابله با فروش فیلترشکن خبر داد و اظهار داشت: سامانه جامع مقابله با قمارخانه‌های آنلاین  هم با همکاری بانک مرکزی، پلیس فتا فراجا و وزارت اطلاعات   راه اندازی شده است. 

وی ادامه داد: لایحه اصلاح قانون جرایم رایانه‌ای، لایحه مقابله با اطلاعات، اخبار و محتوای خبری خلاف واقع در فضای مجازی نیز تدوین شده است. همچنین در تدوین و تصویب سند جامع پیشگیری و مقابله با قمار در فضای مجازی، پیش‌نویس مربوط به کنوانسیون‌های بین‌المللی مقابله با استفاده از فناوری اطلاعات برای مقاصد مجرمانه   از دیگر اقدامات دادستانی کل کشور است.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد : در همین زمینه  بیش از ۳۰ هزار حساب بانکی مرتبط با قمار و شرط بندی کشف و ۲۴ هزار حساب مسدود شده است.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری با اشاره به انجام تعداد ۲۵ بازرسی موردی از دادسراهای کشور در اجرای رسیدگی به درخواست مراجعان به دادستانی کل کشور گفت: نظارت الکترونیکی مستمر از طریق کارتابل ارجاع شکوائیه ۶۴۵ حوزه قضایی در کشور انجام شده و تذکر برای ۱۱۰ دادستان یا رئیس دادگاه بخش که میانگین زمان ارجاع پرونده توسط آنها بیش از ۲۴ ساعت بوده ارسال شده و از حوزه‌های قضایی با میانگین کمتر تقدیر شده است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار