| کد مطلب: ۱۰۹۸۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد

دریافت حق سرویس در رستوران‌ها غیرقانونی است

معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت گفت: مطابق ماده ۵۷ قانون نظام صنفی، دریافت وجوه اضافی تحت عنوان حق سرویس علاوه بر سود قانونی از مصرف‌کنندگان توسط رستوران‌داران، از مصادیق بارز گرانفروشی است و با متخلفین برخورد می‌شود.

دریافت حق سرویس در رستوران‌ها غیرقانونی است

به گزارش آرمان ملی به نقل از تسنیم،  اکبر تقوی شوازی معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان اظهار داشت: با عنایت به اخبار و گزارشات واصله، برخی واحد‌های صنفی رستوران در سطح کشور به استناد مصوبه کمیسیون نظارت اقدام به گرانفروشی و اخذ غیرقانونی وجوه اضافی تحت عنوان حق سرویس علاوه بر سود قانونی از مصرف‌کنندگان می‌نمایند.

وی ادامه داد: سه روز پشت سر هم کار شورای انتخاب شورای ائتلاف با ۲۰ درصد بالای نمرات کانون‌های تخصصی بود و شورای انتخاب باید جمع‌بندی خود را انجام دهد. ما از حدود ۲۲۰ نفری که به شورای انتخاب آمده بودند به ۹۰ نفر خواهیم رسید و پس از آن وارد مرحله بعد می‌شویم.

سخنگوی شورای ائتلاف درباره انتشار برخی اسم‌ها در لیست نهایی این شورا بیان کرد: هرگونه مصداقی به‌غیر از سرلیست کذب است و هنوز هیچ‌کس به جز سرلیست شورای ائتلاف که قطعی شده هیچ فرد دیگری در لیست اسمش به قطعیت نرسیده است و مواردی که مطرح شده‌اند، شایعه است.

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار