| کد مطلب: ۴۹۹۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد

رییس جدید صندوق قرض الحسنه شاهد منطقه کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

مراسم تکریم و معارفه رییس صندوق قرض الحسنه شاهد منطقه کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیران ستادی برگزار شد.

رییس جدید صندوق قرض الحسنه شاهد منطقه کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد ، طی حکمی از سوی دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد رییس منطقه کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

بر همین اساس مراسم تکریم و معارفه رییس این منطقه با حضور آقایان مرادی مدیر بازرسی و ارزیابی عملکرد صندوق قرض الحسنه شاهد، پارسیان نژاد مدیرکل و معاونین وی در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد و علی بخشی کارشناس توسعه فردی و انگیزش های شغلی دفتر مرکزی صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد

غلامحسین مرادی مدیر بازرسی و ارزیابی عملکرد صندوق قرض الحسنه شاهد در این مراسم با تقدیر از زحمات عبدالرحمن رستمی در مدت تصدی ریاست منطقه گفت: صندوق قرض الحسنه شاهد به گواه خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر و همکاران در بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور از مجموعه‌های بسیار موثر خدمت رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.

مدیر بازرسی و ارزیابی عملکرد با بیان این که در راس صندوق قرض الحسنه شاهد مدیری از جنس خانواده شهدا و ایثارگران قرار گرفته که نسبت به فضای حاکم بر بنیاد شهید و امور ایثارگران، ماموریت ها و اهداف آن واقف است، اظهار کرد: حضور جناب آقای دکتر اسلام کریمی به عنوان مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد کمک کرده تا این مجموعه بتواند خدمات شایسته ای را به اعضاء ارائه دهد.
مرادی در پایان با بیان اثرات مثبت تغییر در بدنه مدیریت و کارشناسی سازمان ها گفت: تغییر پست ها در مجموعه لزوما به معنای عملکرد ضعیف مسئول مربوطه نیست بلکه عمدتا برای گردش شغلی و ایجاد انگیزه سایر کارکنان است.

در ادامه رضا پارسیان نژاد مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: صندوق قرض الحسنه شاهد میراث ارزشمندی است که بانیان آن قطعاً در نزد خداوند مأجور هستند.

پارسیان نژاد افزود: صندوق قرض الحسنه شاهد زمینه‌ای را ایجاد کرده است که خانواده‌های شاهد و ایثارگر بدون کمترین دشواری تنها با یک درخواست و بی هیچ ضمانتی به تسهیلاتی که نیاز دارند دست یابند.

مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: صندوق قرض الحسنه شاهد مجموعه ای پویا است و در طول این سال‌ها توانسته بسیاری از مراجعات به بنیاد شهید و امور ایثارگران را پاسخگو باشد.

در پایان این نشست محمدرضا ابراهیمیان طی حکمی از سوی دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد به عنوان رئیس جدید صندوق در منطقه کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از زحمات عبدالرحمن رستمی در مدت تصدی این مسئولیت تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار