| کد مطلب: ۱۰۹۵۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد

نوری قزلجه:

لیست انتخاباتی کاندیداهای اصلاح‌طلب و میانه‌رو به مشارکت کمک می‌کند

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که کاندیداهای اصلاح‌طلب معتدل و میانه‌رو یعنی طیف روبه‌روی جریان اصولگرای تند بتواند به صورت سازمان‌یافته و تشکیلاتی وارد انتخابات شوند، به شور و شوق انتخاباتی کمک کرده و همان مسابقه مدنظر رهبری شکل می‌گیرد.

 لیست انتخاباتی کاندیداهای اصلاح‌طلب و میانه‌رو به مشارکت کمک می‌کند

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایسنا؛ غلامرضا نوری قزلجه اظهار کرد: تا جایی که اطلاع دارم طیف مقابل جریان اصولگرای تند یعنی اصلاح‌طلب، معتدل و میانه‌رو کاندیداهای کافی برای تکمیل لیست انتخاباتی در شهرهای بزرگ به ویژه تهران ندارند البته امید می‌رود که تا زمان اعلام نتایج نهایی تایید صلاحیت‌شدگان، افراد شاغل و چهره‌های سیاسی تایید صلاحیت شده تا بتوانند لیست تشکیل دهند.

وی ادامه داد: اگر این طیف بتواند در شهرهای بزرگ و کلانشهرها با لیست و به صورت سازمان‌یافته و تشکیلاتی وارد انتخابات شود کمکی به افزایش مشارکت و شور و شوق انتخاباتی می‌شود و همان مسابقه مدنظر رهبری شکل می‌گیرد.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در مقابل اگر این طیف نتواند لیستی برای انتخابات داشته باشد و تشکیلاتی وارد نشود کاندیداها به صورت انفرادی حضور پیدا می‌کنند که توان‌شان چند صد هزارم وقتی است که به صورت لیستی به عرصه انتخابات ورود پیدا کنند.

نوری مجددا گفت: ما امیدواریم که چهره‌های شاخص و رای‌آور تایید صلاحیت شوند تا لیست انتخاباتی شکل گیرد. این وضعیت شامل تهران و شهرهای بزرگ می‌شود و شرایط در شهرهای کوچک و شهرستان‌ها متفاوت است و مشکلات به اندازه شهرهای بزرگ و کلانشهرها نیست.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار