| کد مطلب: ۱۱۱۲۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد

زیدان تیم جدیدش را انتخاب کرد

به نظر می رسد باشگاه بایرن‌مونیخ موفق شده رضایت زین‌الدین زیدان برای حضور روی نیمکت باواریایی‌ها را بگیرد.

زیدان تیم جدیدش را انتخاب کرد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پس از این که یولیان ناگلزمن تصمیم گرفت قراردادش را با فدراسیون فوتبال آلمان تا جام‌جهانی ۲۰۲۶ تمدید کند و جدایی توماس توخل هم از بایرن‌مونیخ قطعی شده، نیمکت باواریایی‌ها به چهره آشنای دیگری خواهد رسید.

خبرورزشی نوشت: نشریه «موندو دپورتیوو» مدعی شد، زین‌الدین زیدان که مدتی‌ست بدون تیم مانده با استناد به منابع نزدیک به باشگاه بایرن‌مونیخ به حضور روی نیمکت این تیم آلمانی بسیار نزدیک شده است.

پیش از این رسانه‌های آلمانی خبر از حضور سرمربیانی مثل روبرتو دی‌زربی، ژابی آلونسو، هانسی فلیک، یولیان ناگلزمن و رالف رانگنیک به عنوان گزینه‌های مدنظر بایرن برای جانشینی توماس توخل در پایان فصل جاری یاد کرده بودند، اما هرکدام به دلیلی منتفی شد.

زین‌الدین زیدان که پیش از این در دو مقطع مختلف هدایت تیم رئال‌مادرید را برعهده داشته، از زمان پایان همکاری‌اش با رئال در تابستان ۲۰۲۱ دیگر هدایت تیمی را بر عهده نداشته است. این مربی فرانسوی در ماه مِی ۲۰۱۸ پس از کسب سومین قهرمانی‌ متوالی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا با رئال این تیم را ترک کرد و در ادامه در کمتر از یک سال به سانتیاگو برنابئو برگشت و در دومین دوره مربیگری‌اش در این تیم یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا و یک قهرمانی در لالیگا کسب کرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار