| کد مطلب: ۱۱۰۳۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد

جنگ جدی رئال: شکایت به دادگاه به خاطر بلینگام!

رئال مادرید قصد دارد شکایتی را در زمینه کارت قرمز جود بلینگام، ستاره این تیم، به دادگاه عالی ورزش ببرد.

جنگ جدی رئال: شکایت به دادگاه به خاطر بلینگام!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، دیدار رئال مادرید برابر والنسیا که این هفته در مستایا برگزار شد و با تساوی 2-2 به پایان رسید بسیار جنجالی‌تر از حد تصور و انتظار شده است. 

شاگردان کارلو آنچلوتی در ابتدا با دو گل از حریف عقب افتادند اما توانستند این دو گل را با درخشش وینیسیوس جونیور در زمین جبران کنند و در لحظات پایانی بازی بود که بلینگام توانست گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر برساند. 

اما این گل در حالی به ثمر رسید که خیل مانسانو، داور بازی، دو ثانیه قبل از ورود توپ به دروازه سوت پایان بازی را زده بود و این موضوع باعث خشم و عصبانیت شدید بازیکنان رئال و هجوم آنها به سمت او برای اعتراض به تصمیمش شد. 

در این میان داور تصمیم گرفت که یک کارت قرمز را به بلینگام نشان دهد و پس از آن هم در گزارش بازی تاکید کرد که این ستاره انگلیسی به او توهین کرده تا محرومیت دو جلسه‌ای نصیب این بازیکن شود. 

تلاش مدیران رئال و درخواست تجدیدنظرشان برای رفع این محرومیت جواب نداد و حالا اتلتیک خبر داده است که آنها قصد دارند این شکایت را به دادگاه عالی ورزش ببرند و برای اثبات بی‌گناهی ستاره تیم‌شان تلاش کنند. 

بلینگام با رای فعلی قادر به همراهی رئال مادرید در دو بازی برابر سلتاویگو و اوساسونا نخواهد بود و این تصمیم علیه او به هیچ وجه به مذاق مدیران رئال خوش نیامده است.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار