| کد مطلب: ۱۰۶۰۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد

شوک به رئال مادرید | ستاره گران‌قیمت تیم هنوز نیامده مصدوم شد؟

ستاره انگلیسی رئال روز گذشته در تمرینات این تیم شرکت نکرد و تنها در سالن به وزنه زدن پرداخت تا برخی رسانه‌ها و هواداران مادرید این شایعه را مطرح کنند که ممکن است خرید گران قیمت کهکشانی‌ها در همین ابتدای حضور در رئال با مصدومیت مواجه شده باشد.

شوک به رئال مادرید | ستاره گران‌قیمت تیم هنوز نیامده مصدوم شد؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، جود بلینگام تنها غایب تمرین دیروز رئال مادرید بود اما این غیبت دلیل خاصی داشت. بلینگام ستاره جدید خط میانی رئال است که با 103 میلیون یورو از دورتموند به خدمت گرفته شد و این هافبک انگلیسی در اولین جلسه تمرین پیش فصل رئال متقاعدکننده کار کرد و کادر فنی از او رضایت داشت ولی او دیروز تنها غایب تمرین رئال مادرید بود.

رئالی ها صبح و عصر تمرینات سخت فیزیکی را انجام دادند ولی کادر فنی ترجیح داد به بلینگام فشار وارد نشود. ستاره انگلیسی در مقطع پایانی فصل گذشته از ناحیه زانو مصدوم شد و کارلو آنچلوتی دوست ندارد از همین ابتدا چندان به این بازیکن فشار بیاورد، چون همواره ریسک بازگشت مصدومیت وجود دارد. 

گرمای 39 درجه این روزهای مادرید و فشار سخت تمرینات باعث شده تا بازیکنان بسیار خسته شوند و این می تواند برای بلینگام خطرناک باشد. بلینگام دیروز در سالن وزنه زد و فعلا قرار شده احتیاط بیشتری در مورد او اعمال شود. باید دید وضعیت بلینگام در تمرین امروز چگونه خواند بود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار