| کد مطلب: ۱۰۹۶۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد

ورق در بازار طلا برگشت

پس از چند روز کاهش قیمت طلا و سکه، دیروز ورق قیمت‌ها برعکس و دوباره بازار وارد فاز صعودی شد.

ورق در بازار طلا برگشت

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از خبرآنلاین، بررسی روند بازار حاکی از آن است که با افزایش قیمت طلا در بازار جهانی، قیمت طلا و سکه در بازار ایران نیز افزایش یافت.

بر همین اساس، هر گرم طلای ۱۸عیار دیروز در بازار تهران با رشد ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومانی روبه‌رو شد و به ۲ میلیون و ۷۶۲ هزار تومان رسید. هر مثقال طلا هم با افزایش ۸۷ هزار تومانی، ۱۱ میلیون و ۹۶۳ هزار تومان قیمت داشت.

همچنین در بازار سکه، قیمت سکه امامی رشد ۷۸۳ هزار تومانی را تجربه کرد و با ورود به کانال ۳۲ میلیون تومان، روی رقم ۳۲ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان ایستاد. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی نیز ۶۷۵ هزار تومان، نیم‌سکه ۲۵۰ هزار تومان و ربع سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد.

در حال حاضر در بازار هر قطعه سکه بهار آزادی ۲۹ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان، نیم‌سکه ۱۷ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۱۱ میلیون تومان و سکه گرمی ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

در این میان، حباب سکه امامی در بازار رشد ۴۴۴ هزار تومانی را تجربه کرد. در حال حاضر حباب سکه امامی به ۵ میلیون و ۷۰۵ هزار تومان رسیده است.

به نر می‌رسد بخشی از افزایش قیمت طلا و سکه در بازار، به تغییر اونس طلا در بازار جهانی ارتباط دارد. در معاملات روز سه‌شنبه، اونس طلا در بازار جهانی در حدود ۱۰ دلار گران شد و ۲ هزار و ۳۵ دلار قیمت پیدا کرد.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار