| کد مطلب: ۱۰۸۶۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد

اقدامی خوب اما کمی دیر!

دیروز هنگام عزیمت به محل کارم (جمعه‌ها بیشتر اوقات شیفت هستم) بعد از ورود به متروی آزادی در نزدیک گیت‌های ورود و خروج متوجه شلوغ غیرعادی شدم بعد از نزدیک شدن به محل دیدم چند نفر جمعیت را تشویق به گرفتن بلیت مترو رایگان برای ورود به ایستگاه می‌کنند.

اقدامی خوب اما  کمی دیر!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، باتوجه جمعیت حاضر که  بیشتر مهاجران افغان بودند که به علت تعطیلی  کارهای ساختمانی و بقیه رشته‌های شغلی در جمعه‌ها آنها بیشتر از مسافران ایرانی هستند. از یکی از افراد سوال کردم بلیت رایگان دیگر چه صیغه‌ای است ؟ او به علت شلوغی خیلی سریع گفت:  برای اینکه در روزهای آلودگی هوا  شهروندان تشویق به استفاده از مترو شوند این اقدام انجام می شود.

با توجه به مشکلات بودجه شهرداری تهران و کاهش درآمد ناپایدار شهرداری از جمله فروش تراکم این اقدام جای تشکر دارد اما چند نکته؛ همگان می دانند آلودگی  هوای کلانشهرها شاید با  این اقدامات خرد تاثیری در کلیت ماجرا نداشته باشد اما باید کار را از جایی شروع کرد . نکته دیگر آیا بهتر نیست در آلودگی هوا با اطلاع رسانی به موقع اعلام شود استفاده از حمل و نقل  عمومی منظور مترو وخطوط ویژه است رایگان  می‌باشد؛ چون خطوط  عادی اکثرا به بخش خصوصی واگذار شده و امکان تحقق چنین خواسته‌ای وجود ندارد. لازم به ذکر است این مورد را من فقط در همان یک ایستگاه دیدم. در نهایت  این اقدام شهرداری همانطور که ذکر شد جای قدردانی دارد اما به نظر کمی دیر!.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار