| کد مطلب: ۱۰۷۷۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد

شرایط پیش فروش کرمان موتور

چند سالی است که «پیش فروش خودرو» به اصلی‌ترین روش عرضه ماشین در بازار کشورمان تبدیل شده است. سایپا و ایران خودرو که تقریبا تمام خودروهای تولیدی خود را به این روش می‌فروشند، اما حتی خودروسازانی که مونتاژ خودروهای خارجی را انجام می‌دهند از غافله عقب نمانده و بیشتر از همین روش استفاده می‌کنند تا فروش بهتری را تجربه کنند و بخش بزرگ‌تری از بازار را در اختیار بگیرند.

شرایط پیش فروش کرمان موتور

گروه خودروسازی کرمان موتور به عنوان یکی از اصلی‌ترین عرضه‌کنندگان خودروهای چینی پرطرفدار مثل جک S5 و جک S3، یکی از همین خودروسازان است. این شرکت علاوه بر عرضه مستقیم ماشین به شکل پیش فروش، هر چند وقت یک بار فراخوان‌هایی را ویژه ثبت نام از متقاضیان محصولات این شرکت که در سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی، نام‌ نویسی کرده باشند، منتشر می‌کند.در ادامه کمی بیشتر در رابطه با شرایط طرح‌های فروش ویژه کرمان موتور صحبت کرده‌ایم.

آخرین اطلاعیه فروش ویژه کرمان موتور

آخرین اطلاعیه فروش ویژه کرمان موتور

کرمان موتور در آخرین اطلاعیه فروش ویژه خود در آبان ماه 1402، انواع خودروهای جک J4، جک S3، جک S5 و همچنین خودروی کی‌ام‌سی J7 را عرضه کرده است. این طرح ویژه افرادی است که در سامانه یکپارچه فروش خودرو ثبت نام کرده و در نوبت آبان ماه قرار گرفته باشند.

در این طرح خودروها به دو صورت فروش نقدی و فروش قسطی عرضه می‌شوند. موعد تحویل اتومبیل 90 روز کاری است (به جز جک J4 که 45 روزه تحویل می‌شود) و کسانی که مبلغ خودرو را به صورت یکجا پرداخت می‌کنند (خرید نقدی) سند را از روز اول به شکل آزاد در مالکیت خود در می‌آورند.

اما در مورد خودروهای قسطی، سند خودرو تا زمان تسویه حساب در رهن خودروساز باقی می‌ماند. ضمن اینکه قیمت خودرو کرمان موتور که در این طرح اعلام شده و در سایت فروش کرمان موتور قابل مشاهده می‌باشد، قطعی است.

قیمت روز خودرو کرمان موتور (آبان 1402)

آخرین قیمت‌های اعلام شده در سایت کرمان موتور (آبان 1402) به شرح زیر است:

نوع خودرو

قیمت (تومان)

KMC T8

۱.۶۵۰.۰۰۰.۰۰۰

KMC K7

۱.۶۰۲.۰۰۰.۰۰۰

KMC J7

۱.۲۸۰.۰۰۰.۰۰۰

جک S5

۱.۲۴۶.۰۰۰.۰۰۰

جک S3

۹۱۰.۰۰۰.۰۰۰

جک J4

۷۶۵.۰۰۰.۰۰۰

نکته: برای دسترسی به جدیدترین قیمت‌های محصولات کرمان موتور و مدیران خودرو روی لینک زیر کلیک نمایید:

https://khodro45.com/pricing/

بین قیمت بازار و کارخانه محصولا کرمان موتور چقدر تفاوت وجود دارد؟

برعکس ماشین‌های سایپا و ایران خودرو که تفاوت قیمت‌ها میان بازار و کارخانه زیاد است، تفاوت قیمت خودرو امروز کرمان موتور بین بازار و کارخانه کم است و حداکثر به چند میلیون تومان می‌رسد. به همین خاطر است که ارزش خرید ماشین‌های کرمان موتور حتی در بازار آزاد هم زیاد است و خیلی افراد ترجیح می‌دهند که ماشین مدنظرشان را از بازار تهیه کنند.

شرایط پیش فروش کرمان موتور چگونه است؟

شرایط پیش فروش کرمان موتور چگونه است؟

پیش فروش و عرضه محصولات کرمان موتور با شرایط زیر صورت می‌گیرد:

  • تمامی خودروها بر اساس شرایط مشخص‌شده، دارای گارانتی هستند.
  • هزینه‌های شماره‌گذاری و بیمه شخص ثالث به قیمت خودرو اضافه می‌شود.
  • پس از واریز وجوه و یا دریافت تسهیلات، مشتری باید ظرف ۴۸ ساعت، مدارک لازم را به نمایندگی تحویل دهد.
  • مدارک لازم پیش فروش کرمان موتور شامل مدارک معتبر شناسایی متقاضی، مدارک تائیدکننده آدرس و کد پستی خریدار و همچنین مدارک حساب بانکی معتبر و تایید شده است.
  • در روش فروش اقساطی، مشتری این اجازه را به شرکت می‌دهد تا در صورت برگشت خوردن چک قسط‌ها، خودرو را توقیف کند.
  • در روش فروش اقساطی، خریدار و فروشنده توافق می‌کنند تا پایان اقساط و تسویه حساب بدهی‌های خریدار نزد فروشنده، خریدار به هیچ عنوان و تحت هیچ موضوعی حق فسخ این قرارداد را ندارد.
  • تا زمانی که پول خودرو کامل پرداخت نشود، سند خودرو در رهن شرکت می‌ماند و خریدار حق واگذاری و فروش خودرو را ندارد. بنابراین واگذاری خودروی اقساطی ممنوع است.
  • شماره‌گذاری خودرو بر اساس مقررات جاری کشور است و در صورت عدم شماره‌گذاری توسط پلیس راهور به دلایل مرتبط به مشتری، مسئولیتی متوجه شرکت و نمایندگی نخواهد بود.
  • خریدار باید تمامی مشخصات، آدرس تلفن تماس و شرایط پرداخت مذکور در قرارداد فروش خودرو را بررسی و کنترل و تایید کند. در صورت بروز هرگونه ایراد، مسئولیت آن به عهده خریدار است.
  • تحویل اسناد خودرو شامل سند، کارت گارانتی، بیمه‌نامه، پلاک انتظامی و… در محل نمایندگی خواهد بود. سایر اسناد خودرو که شامل سند مالکیت، کارت خودرو و کارت سوخت، توسط دستگاه‌های اجرایی از طریق پست ارسال خواهد شد.

ثبت نام برای پیش فروش کرمان موتور

در حال حاضر ثبت نام برای طرح‌های پیش فروش و فروش فوری کرمان موتور از دو طریق صورت می‌گیرد: اول روش ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو، تعیین نوبت فروش و واریز مبلغ باقی مانده در زمان انتشار فراخوان مربوط. و دوم روش ثبت نام به شکل مستقیم در سایت فروش کرمان موتور.

در هر دو این روش‌ها از قبل زمان عرضه خودروها معین شده و مشخصات هر ماشین، قیمت آن‌ها و موعد تحویل نیز اعلام می‌گردد. در هر حال با توجه به آنکه کرمان موتور طرح‌های متنوعی برای عرضه مستقیم محصولاتش دارد، متقاضیان می‌توانند با چک کردن روزانه وب‌سایت‌های مرتبط، از این طرح‌ها مطلع شده و مطابق با شرایطی که ذکر کردیم، ثبت نام خود را انجام دهند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار