| کد مطلب: ۱۰۷۵۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد

عضو جبهه پایداری خطاب به عارف؛

پاسخ هنجارشکنی‌های بدموقع را دریافت می‌کنید

آرمان ملی – یاسمین طالقانی: رویکرد انتخاباتی اصلاح‌طلبان برای اصولگرایان دلواپس گران تمام شده است.

پاسخ هنجارشکنی‌های بدموقع را دریافت می‌کنید

 بر خلاف تصور آنها بخشی از اصلاح‌طلبان در انتخابات ثبت‌نام کردند که سبب شد پوچ بودن شعار تحریم انتخابات از سوی اصلاح‌طلبان مشخص شود.  اگرچه اصلاح‌طلبان امیدی به تایید صلاحیت نداشتند و ردصلاحیت شدند اما دلواپسان در حیرت رفتارهای این جریان هستند و نمی‌توانند پیش‌بینی کنند که برنامه بعدی جریان اصلاحات چیست.

 

*عارف چه گفت؟

 

محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان چند روز پیش بر ضرورت فعال‌ترشدن کمیسیون‌های تخصصی بنیاد امید ایرانیان با رویکرد راهبردی تاکید کرد و با یادآوری تاثیرگذاری این بنیاد در انتخابات‌های گذشته به‌ویژه انتخابات مجلس دهم و شورای اسلامی شهر تهران در دور پنجم با تدوین برنامه «برجا» به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: «دست‌اندرکاران امر انتخابات باید طبق قانون عمل کنند و هیچکس حق ندارد فراتر از قانون برای نامزدهای انتخاباتی تصمیم‌گیری کند، ما به‌عنوان بخشی از جریان تحول‌خواه جامعه ایران دلمان برای این کشور می‌سوزد و علاقه‌مند نیستیم کشورمان دستخوش حوادث ناگواری شود.» عارف به انتخابات ۱۴۰۰ و مجلس یازدهم اشاره کرد و افزود: قرار بود بخشی از مشکلات کشور از طریق صندوق‌های رای حل شود اما به‌دلیل تصمیمی که توسط جریانی که به جمهوریت اعتقادی نداشتند برای انتخابات ۱۴۰۰ و مجلس یازدهم گرفته شد و مشارکت بسیار پایین مردم در این دو انتخابات، نظام تصمیم‌گیر کشور به وضعیتی که امروز می‌بینیم دچار شده است که حتی حامیان اولیه‌شان هم از آنها به دلیل ناکارآمدی رویگردان شده‌اند. وی تاکید کرد: بنیاد امید ایرانیان یک حزب سیاسی نیست و در انتخابات‌های گذشته کاندیدایی را معرفی نکرده است و در انتخابات پیش‌رو هم کاندیدایی را معرفی نخواهد کرد. برای ما در بنیاد امید ایرانیان حفظ و جذب نخبگان اولویت اصلی است. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تخریب محیط زیست در چند دهه گذشته را به‌دلیل برخوردهایی شعاری که صورت گرفته بود بی‌سابقه دانست و تصریح کرد: در مقطعی با شعار ساخت مسکن برای محرومان بخش عظیمی از منابع طبیعی را نابود کردند و یا در مقطعی با ادعای حمایت از دامداران مراتع کشور را از بین بردند و یا تشویق مهاجرت از روستا به شهرهای بزرگی فاجعه‌ای است که امروز در شهر تهران و سایر کلانشهرها با آن روبه‌رو هستیم. وی با تاکید بر اینکه در بنیاد امید ایرانیان فعالیت سیاسی حزبی اصل و محور نیست، خاطرنشان کرد: تقویت فعالیت‌های راهبردی اصل محوری در برنامه‌های پیش روی بنیاد امید ایرانیان است. وی با بیان اینکه به‌خاطر خطای احتمالی یک فرد در نهاد مردمی مجوز فعالیت آن تشکل را نباید باطل کنند، گفت: مگر در نهادهای انقلابی افراد نفوذی وجود ندارند؟ آیا به‌دلیل حضور آن فرد نفوذی فعالیت آن نهاد انقلابی به اتمام می‌رسد؟

 

*عضو پایداری تهدید کرد

 

این اظهارات به مذاق اصولگرایان و به‌ویژه اعضای پایداری خوش نیامد چنانکه دیروز محمود احمدی بیغش، نماینده شازند در مجلس یازدهم و نماینده نزدیک به طیف پایداری و احمدی‌نژاد، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: جناب آقای عارف تحریم انتخابات آن هم توسط جریانی که خود را ژن برتر دانسته و اشتهای سیری‌ناپذیری از سفره انقلاب داشتند، حالا که همه جوره متروک و مترود شده‌اند، صرفا یک سوداگری سیاسی و فرار به جلویی است که شما مدعیان یکه‌تاز در پیش گرفتید، از صدور نافرمانی مدنی پرهیز کنید که عجیب قافیه را باخته‌اید. پاسخ این هنجارشکنی‌های بدموقع را در یازدهم اسفند دریافت خواهید کرد.

 

منبع : آرمان ملی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار