| کد مطلب: ۶۰۲۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد

برپایی ایستگاه های سلامت و کارگاه های آموزش محور در محلات و مدارس شمال تهران

با هدف ارتقاء فرهنگ خودمراقبتی سلامت درمیان شهروندان و حساس سازی در خصوص اهمیت و جایگاه سلامت شهر و شهروندان ایستگاه های سلامت و کارگاه های آموزش محور به مناسبت هفته سلامت در محلات و مدارس شمال تهران برپا شده است.

برپایی ایستگاه های سلامت و کارگاه های آموزش محور در محلات و مدارس شمال تهران

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه اعلام کرد: هفته سلامت فرصت مغتنمی است برای بیان اهمیت سلامت در زندگی فردی و اجتماعی و تبیین جایگاه آن در تحقق توسعه فرهنگ سلامت بر همین اساس امسال نیز همچون سالهای گذشته برنامه های هفته سلامت از ۹ تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مراکز بهداشت، محلات، مدارس و... شمال تهران با شعار" حال خوب زندگی" در حال اجرا است.

او افزود: در همین راستا به همت معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه یک ویژه برنامه های شاخص و متنوعی با تاکید بر فرهنگ سازی و اصلاح روش های زندگی برای شهروندان منطقه یک پیش بینی و برنامه ریزی شده و واحدهای مختلف مرکز بهداشت و سلامت اقدامات بسیاری را دراین هفته انجام می‌دهند که برگزاری کلاسهای مهارت های زندگی، بهداشت فردی دانش‌آموزان، تغذیه سالم، خود مراقبتی، مهارت قاطعیت و جرات ورزی، ارتقای بهداشت خانواده با احساس حال خوب، کنترل اضطراب از جمله برنامه های پیش رو است.

صباغ به اجرای بخش مشترک برنامه های هفته سلامت با اداره امور بانوان اشاره کرد و گفت: ایستگاه سلامت ویژه کارکنان و زنان سرپرست خانوار، تقدیر از فعالان حوزه سلامت، ارائه میز خدمت در میادین میوه و تره بار، راه اندازی پویش های سلامت، کارگاه های آموزشی، جشنواره غذای سالم و... از دیگر اقدامات این هفته است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار