| کد مطلب: ۱۱۰۱۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد

علی بیرو بازی بعدی پرسپولیس در ارنج اصلی!

دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس بعد از محرومیت یک جلسه‌ای بار دیگر به ترکیب این تیم باز خواهد گشت.

علی بیرو بازی بعدی پرسپولیس در ارنج اصلی!

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ورزش سه، در شرایطی که به نظر می‌رسید با توجه به تقابل پرسپولیس مقابل حریف دسته اولی در جام حذفی، شاید اوسمار بار دیگر به دروازه‌بان ذخیره و جوان تیمش اعتماد کند، در این بازی اما بیرانوند به ترکیب تیم بازخواهد گشت.

بعد از محرومیت بیرانوند از دیدار مقابل ذوب آهن که باعث شد امیر رفیعی به عنوان گلر جوان و کم‌تجربه تیم، اولین حضورش در لیگ برتر را تجربه کند و آن را با یک کلین‌شیت به پایان برساند، اکنون سرخ‌ها مهیای دیدار جام حذفی برابر نفت و گاز گچساران خواهند شد.

پرسپولیس فصل گذشته جام حذفی را مقابل حریف دسته اول ون پارس اصفهان و با گلری احمد گوهری که ذخیره بیرانوند بود استارت زدند. هرچند در آن بازی نیز در ضربات پنالتی بیرانوند به ترکیب وارد شد و تعویض طلایی یحیی گل‌محمدی لقب گرفت.

با این حال اوسمار قصد دارد با توجه به اهمیت این بازی‌ها و شرایط تیم، با قدرت کار را استارت زده و از تمامی نفرات در دسترس خود سود ببرد. با این شرایط بیرانوند نیز در ترکیب اصلی این تیم با پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت کار را استارت خواهد زد و رفیعی بار دیگر باید منتظر فرصتی در آینده باشد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار