| کد مطلب: ۱۰۵۶۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد

مدیر عملیات شرکت فولاد سفیددشت :

تحقق ۱۱۶ درصدی برنامه تولید و ثبت رکورد ماهیانه واحد احیاء مستقیم در فولاد سفیددشت

مدیر عملیات شرکت فولاد سفیددشت گفت: واحد احیاء مستقیم شرکت فولاد سفیددشت در دومین ماه از سال مهار تورم و رشد تولید موفق به کسب رکوردی جدید شد.

تحقق ۱۱۶ درصدی برنامه تولید و ثبت رکورد ماهیانه واحد احیاء مستقیم در فولاد سفیددشت

آرمان ملی آنلاین - به گزارش ایراسین، مدیر عملیات شرکت فولاد سفیددشت از ثبت رکورد جدید تولید ماهیانه واحد احیاء مستقیم در این شرکت خبر داد.

ایمان سلیمانی اظهار کرد: کارکنان پرتلاش مجموعه فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری با تولید ۸۶ هزار و ۱۱۰ تن آهن اسفنجی در اردیبهشت‌ماه موفق به ارتقای ۱۰۰۲ تنی رکورد ماهیانه این محصول شدند.

مدیر عملیات شرکت فولاد سفیددشت ادامه داد: با یاری خداوند متعال و تلاش بی‌وقفه تمامی همکاران، این ماه توانستیم رکورد ماهیانه ۸۵۱۰۸ تنی ثبت شده در خرداد ماه سال گذشته را ارتقا داده و برنامه تولید سال جدید را به میزان ۱۱۶ درصد محقق کنیم.

سلیمانی در ادامه خاطر نشان کرد: اولویت شرکت فولاد سفیددشت در سال جدید تثبیت تولید واحد احیاء مستقیم با ظرفیت نامی و ایجاد آمادگی برای راه‌اندازی واحد فولادسازی و ریخته‌گری است.

سلیمانی در پایان از حمایت‌های سهامداران، مدیران عالی شرکت و همت و تلاش کلیه کارکنان و پیمانکاران برای تداوم موفقیت‌های بزرگ‌ترین واحد فولادی استان قدردانی کرد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار