| کد مطلب: ۱۱۱۳۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد

دریافت تندیس درخشان هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی توسط پتروشیمی جم

شرکت پتروشیمی جم با ارائه دانش فنی “فرایند تولید گرید پایپ مشکی (PE100 BLACK) با مستربچ” به ‌عنوان محصول نوآور و برتر در سال ۱۴۰۲، معرفی و گواهینامه نوآوری برتر ایرانی و تندیس زرین این جشنواره را دریافت کرد.

دریافت تندیس درخشان هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی توسط پتروشیمی جم

آرمان ملی آنلاین - به گزارش  روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم، در سال «مهار تورم و رشد تولید» شرکت پتروشیمی جم با ارائه یک محصول جدید موفق به اخذ تندیس شد.

جشنواره ملّی نوآوری برتر ایرانی هر ساله با هدف شناسایی، انتخاب، ممیزی و احراز برترین نوآوری‌های شرکت‌های ایرانی در چهار بخش نوآوری در محصول، نوآوری در خدمت، نوآوری در فرآیند و نوآوری در کسب‌وکار، برگزار می‌گردد، هشتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی در تاریخ ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در محل دانشگاه صنعتی شریف و به میزبانی دفتر توسعه فناوری و نوآوری این دانشگاه با معرفی و تقدیر از تلاشگران این حوزه برگزار شد.

بر اساس این گزارش متخصصان شرکت پتروشیمی جم با ارائه دانش فنی فرایند تولید گرید پایپ مشکی (PE100 BLACK) با مستربچ” به‌عنوان محصول نوآور و برتر در سال ۱۴۰۲ معرفی و گواهینامه نوآوری برتر ایرانی و تندیس زرین این جشنواره را از آن خود کرد.

شایان ذکر است در آیین اختتامیه این جشنواره از ۲۷ شرکت با ۳۶ محصول برتر در حوزه نوآوری تقدیر شد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار