| کد مطلب: ۱۰۶۶۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد

صفر تا صد بیمه آتش سوزی پارسیان برای افراد و خانوارها

شرکت بیمه پارسیان با در نظر گرفتن پوشش‌های اصلی و تبعی و نیازهای مشتریان اقدام به ارایه 9 طرح بیمه آتش سوزی کرده است که عبارتند از: بیمه آتش سوزی واحدهای مسکونی (اعم از منازل و مجتمع ها)، واحدهای صنعتی، تجاری، اداری، کارگاه و انبارها.

صفر تا صد بیمه آتش سوزی پارسیان برای افراد و خانوارها

آرمان ملی آنلاین - در این طرح ها علاوه بر خسارت آتش سوزی، حوادث و بلایای طبیعی نیز تحت پوشش قرار می گیرد. البته در برخی از این طرح ها می توان پوشش های دیگری را نیز در صورت تمایل به بیمه نامه آتش سوزی اضافه کرد.

بیمه پارسیان 9 طرح برای بیمه آتش سوزی ویژه افراد و کسب و کارها دارد که در این مطلب به معرفی طرح های بیمه پارسیان برای افراد و خانواده ها می پردازیم. برای اطلاع از طرح های بیمه آتش سوزی پارسیان برای کسب و کارها نیز می توانید مطلب «انواع بیمه آتش سوزی پارسیان برای کسب و کارها» را مطالعه کنید.

1. بیمه آتش سوزی منازل مسکونی

مالکان و مستاجران با تهیه بیمه نامه منازل مسکونی می توانند ساختمان، تاسیسات و اثاثیه منزل خود را در برابر خطرات آتش‌سوزی، انفجار و صاعقه تحت پوشش قرار دهند. البته می توان خطرات زلزله، سیل و طوفان، ترکیدگی لوله آب، سرقت با شکست حرز، ضایعات ناشی از برف و باران و سنگینی برف و سقوط هواپیما را به موارد تحت پوشش این بیمه نامه اضافه کرد.

2. بیمه جامع مجتمع های مسکونی (ویژه مدیران و هیات مدیره مجتمع های مسکونی)

آپارتمان هایی تحت پوشش طرح بیمه جامع مجتمع های مسکونی پارسیان قرار می گیرند که مشتمل بر 4 واحد یا بیشتر باشند.

این طرح برای مجتمع های مسکونی بوده و واحد های تجاری تحت پوشش این بیمه نامه قرار نمی گیرند. در بیمه نامه جامع مجتمع های مسکونی پارسیان پوشش هایی از قبیل: زلزله، سیل و طوفان، سقوط هواپیما، ترکیدگی لوله آبی، ضایعات ناشی از آب برف و باران، انفجار و دفرمه شدن دیگ بخار، ضایعات ناشی از سنگینی برف، پوشش هزینه پاکسازی، پوشش مسئولیت ناشی از آتش سوزی و انفجار در خصوص خسارات وارده به مجتمع های مسکونی مجاور، هزینه اسکان موقت در صورت وقوع یکی از خطرات بیمه شده، هزینه اجاره دریافتی مالکین، هزینه اسباب کشی، پوشش سرقت، خسارات مالی ناشی از سقوط آسانسور وارده به کابین آسانسور و تجهیزات آن، خسارت شکست شیشه های واقع در مشاعات و مشترکات و خسارت شکستن شیشه های ساختمانی داخل واحدها را در بر می گیرد.

مدیران و هیات مدیره های مجتمع های مسکونی در کنار این بیمه نامه می توانند بیمه مسئولیت جامع مدیران و اعضای هیات مدیره ساختمان های مسکونی را نیز خریداری کنند و مشمول تخفیفات ویژه ای شوند.

3. بیمه آتش سوزی طرح آرامش

بیمه گزار با خرید طرح آرامش بیمه پارسیان، ساختمان، اثاثیه و خودروی خود را در مقابل آتش سوزی، سیل، زلزله، ترکیدگی لوله آب و سرقت و... تحت پوشش قرار می دهد. علاوه بر پوشش های فوق، پوشش هایی از قبیل ضایعات برف و باران، ضایعات ناشی از سنگینی برف، طوفان، هزینه پاکسازی، هزینه اسکان موقت، هزینه اسباب کشی نیز با نرخ ها و حق بیمه مناسب در این طرح ارایه می شوند.

 این بیمه نامه برای منازل مسکونی با عمر بیشتر از 40 سال و همچنین برای منازل با سازه چوبی و خشت و گلی یا جهت منازل مسکونی در فاصله کمتر از 200 متری رودخانه ها و مسیل ها امکان پذیر نیست. همچنین منازل مسکونی که سوابق خسارتی در 5 سال گذشته داشته اند مشمول این طرح نیستند.

صدور این بیمه نامه به سرعت انجام می شود و نیاز به بازدید اولیه ندارد. همچنین واحد صدور می تواند راساً اقدام به صدور بیمه نامه کند.

سرمایه ها، پوشش ها و حق بیمه هریک از طرح های بیمه نامه آرامش به شرح ذیل است:

(حق بیمه های طرح آرامش مشمول تخفیفات ویژه ای نیز می شود)

55

4. بیمه آتش سوزی طرح خانه و خانواده

افراد می توانند دارایی های مالی خود را در مقابل خطراتی مانند: آتش سوزی و صاعقه، انفجار و سیل، زلزله و هزینه پاکسازی و مسئولیت ناشی از آتش سوزی را تحت پوشش دهند. همچنین در بیمه نامه خانه و خانواده هزینه های فوت و پزشکی بیمه شده و سایر اعضای خانواده در قبال خطرات بیمه شده در کنار منزل مسکونی تحت پوشش قرار می گیرد.

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، لازم به ذکر است منازل مسکونی با عمر بیش از 40 سال یا سازه های چوبی و خشت و گلی یا منازل مسکونی که در فاصله کمتر از 200 متری رودخانه ها و مسیل ها هستند مشمول این طرح قرار نمی گیرند. همچنین واحدهای مسکونی که در 5 سال گذشته دچار خسارت شده اند نیز نمی توانند از این بیمه نامه استفاده کنند. صدور این بیمه نامه به سرعت و بدون اخذ مجوز سیستمی انجام می گیرد.

پوشش ها، سرمایه ها و حق بیمه هریک از طرح ها به شرح ذیل است:

02

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار