| کد مطلب: ۱۰۶۶۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد

بهترین بیمه آتش سوزی را از کجا بخریم؟

یکی از انواع بیمه نامه هایی که این روزها با افزایش ارزش اموال و دارایی ها بیش از گذشته اهمیت یافته، بیمه آتش سوزی است و شرکت بیمه پارسیان به منظور تامین آسایش و آرامش همه اقشار جامعه، اقدام به ارایه انواع بیمه نامه های آتش سوزی متناسب با نوع نیاز مردم کرده است.

بهترین بیمه آتش سوزی را از کجا بخریم؟

آرمان ملی آنلاین - کشور ما از نظر حوادث طبیعی به طور عام و آتش سوزی به طور خاص یکی از 10 کشور آسیب پذیر جهان محسوب می شود و از آنجا که ارزش دارایی های منقول و غیرمنقول در حال افزایش است، نیاز به پوشش بیمه آتش سوزی بیش از همیشه احساس می شود.

بیمه آتش سوزی یک قرارداد دو طرفه بین شرکت بیمه و بیمه‌گزار است و بیمه‌گر موظف به پرداخت غرامت و خسارت تا تعهدات مشخص شده به بیمه گزار ‌است؛ اما دلیل اهمیت بیمه آتش سوزی زمانی برای شما روشن می شود که با پوشش های بیمه آتش سوزی پارسیان آشنا شوید.

چرا بیمه پارسیان را انتخاب کنیم؟

بیمه آتش سوزی بیمه‌نامه‌ای است که همان طور که از نامش پیداست، برای جبران خسارات مالی واردشده به اموال منقول و غیرمنقول فرد بر اثر آتش سوزی و خطرات طبیعی طراحی شده است. شرکت بیمه پارسیان با ارایه انواع بیمه نامه های آتش سوزی متناسب با نیاز مشتریان این اطمینان را می دهد که با ارایه پوشش های متنوع بیمه آتش سوزی در صورت وقوع حوادث احتمالی، همراه شما و در کنار شما باشد.

شرکت بیمه پارسیان با ارایه طرح اقساطی بیمه نامه آتش سوزی امکان تقسیط حق بیمه برای کلیه طرح ها را فراهم آورده تا افراد بتوانند با پرداخت مبلغ ناچیزی به صورت ماهانه اقدام به تهیه بیمه آتش سوزی کنند.

یکی دیگر از مزایای بیمه آتش سوزی پارسیان نسبت به سایر بیمه نامه ها، پرداخت خسارت جانی ناشی از خطرات بیمه شده در برخی از انواع بیمه نامه هاست؛ چیزی که در اغلب بیمه نامه های دیگر وجود ندارد.

انواع بیمه‌های آتش‌سوزی پارسیان

شرکت بیمه پارسیان با در نظر گرفتن پوشش‌های اصلی و تبعی و نیازهای مشتریان اقدام به ارایه 9 طرح بیمه آتش سوزی کرده است که عبارتند از: بیمه آتش سوزی واحدهای مسکونی (اعم از منازل و مجتمع ها)، واحدهای صنعتی، تجاری، اداری، کارگاه و انبارها.

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، در این طرح ها علاوه بر خسارت آتش سوزی، حوادث و بلایای طبیعی نیز تحت پوشش قرار می گیرد. البته در برخی از این طرح ها می توان پوشش های دیگری را نیز در صورت تمایل به بیمه نامه آتش سوزی اضافه کرد. برای جزئیات بیشتر مقاله «صفر تا صد بیمه آتش سوزی پارسیان» را مطالعه کنید.  

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار