| کد مطلب: ۱۱۱۴۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد

زین پس به استقلال بگویید استقلال خلیج فارس!

پس از واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، از شب گذشته شایعه عجیبی در فضای مجازی در مورد تغییر نام استقلال پخش شده است.

زین پس به استقلال بگویید استقلال خلیج فارس!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پس از واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، از شب گذشته شایعه عجیبی در فضای مجازی در مورد اینکه پسوند استقلال، از تهران به خلیج فارس تغییر کند و آبی‌ها از این پس با نام استقلال خلیج فارس در لیگ قهرمانان آسیا آسیا حاضر شوند، پخش شد که هواداران استقلال واکنش‌های متفاوتی را نسبت به تغییر نام تیم خود نشان دادند:

کاربر امیرحسین در واکنش به این خبر با انتشار توئیتی نوشت: خدایا تصور کنین چه اتفاقاتی بیفته این فصل لیگ قهرمان آسیا؛ بازیکن ما یه مصاحبه کرد و گفت خلیج فارس اینا هنوز دارن آتیش میگیرن چه برسه به اینکه گزارشگرشون هر لحظه مجبور باشه اسم تیم رو با پسوند خلیج فارس تلفظ کنه.اوف که چه شود.

کاربر حاج محمد مخالف این تغییر اسم است: مخالفم مخالف، مخالفه هزار؛ شما برا ما استادیوم بساز اسمش را بزار خلیج فارس.

کاربر کوروش بازیار هم اینگونه مخالفت خود را نشان داد: آقای پتروشیمی، تو برای وصل کردن آمدی؟ گذشته از تلاش برای تغیر هویت ‎تاج استقلال تهران، پسوند خلیج فارس، اعلان جنگ به کشورهای حوزه خلیج فارس است و تنش‌زا. پول دارند، عقل می‌خواهند چکار!

روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس در واکنش به شایعات به وجود آمده گفت: درباره این مساله در جلسه صحبتی نشده و مشخص نیست این خبر با چه منبعی در رسانه‌ها منتشر شده است. تغییر نام استقلال و بحث درباره آن در جلسه هیات مدیره دیروز، صحت ندارد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار