| کد مطلب: ۱۱۱۲۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد

استقلال به هلدینگ خلیج فارس رسید؛ پرسپولیس به 4 بانک

واگذاری 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال بالاخره انجام شد و بر این اساس باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی از چهار بانک و باشگاه استقلال نیز به هلدینگ خلیج فارس واگذار خواهند شد.

استقلال به هلدینگ خلیج فارس رسید؛ پرسپولیس به 4 بانک

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ورزش سه؛ به نظر می‌رسد که بالاخره رویای واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی و خروج از زیر سایه مالکیت مشترک وزارت ورزش و جوانان به روزهای پایانی خود نزدیک شده است. در روزی که نامه رسمی عرضه 85 درصد از سهام دو تیم در فرابورس منتشر شد، حالا خبرهای جذاب و تکمیلی دیگری نیز به گوش می‌رسد.

همان‌طور که پیش از این و در نخستین گام‌های برداشته شده برای واگذاری دو تیم عنوان گردید، از هولدینگ خلیج فارس به عنوان متقاضی خرید سهام استقلال و سازمان تأمین اجتماعی در قامت مدعی اصلی واگذاری سهام پرسپولیس یاد شد، ولی بنا بر برخی دلایل و مشکلات، این اتفاق رخ نداد.

طبق اخبار به دست آمده، پس از برگزاری جلسات متعدد تکلیف واگذاری سهام دو باشگاه مشخص گردیده که طی آن، پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از چهار بانک و آبی پوشان نیز به هلدینگ نفتی خلیج فارس واگذار می‌شود.

بدین ترتیب که قرار است 40 درصد از سهام پرسپولیس به بانک شهر برسد و این بانک با دو صندلی مدیریتی، بیشترین سهم در سهام و هیات مدیره پرسپولیس را خواهد داشت.

استقلال نیز به هلدینگ خلیج فارس واگذار خواهد شد که این هلدینگ باید 2 هزار میلیارد تومان به دولت بپردازد.

همچنین از این بانک‌ها و هلدینگ ضمانت‌نامه برای شرکت در مناقصه دریافت شد تا رسما واگذاری انجام شود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار