| کد مطلب: ۱۰۶۵۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد

ستاره سابق بارسلونا مدیر این باشگاه شد

علی رغم شایعات درباره احتمال قطع همکاری دکو با بارسا، ستاره سابق بارسلونا، قرار است امروز به صورت رسمی به عنوان مدیر ورزشی جدید این باشگاه معرفی شود.

ستاره سابق بارسلونا مدیر این باشگاه شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، دکو از مدتی پیش در تیم مدیریتی بارسلونا حضور داشت و در طول این پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای جذب بازیکنان مدنظر این باشگاه تلاش کرد. 

به نقل از ورزش سه، متئو آلِمانی، مدیر ورزشی فعلی بارسا، قصد داشت به همکاری با این باشگاه خاتمه دهد اما او هم همچنان در تیم مدیریتی ماند تا به آنها برای بهبود شرایط و بستن تیمی قوی برای فصل پیش رو کمک کند. 

در چند هفته اخیر شایعاتی درباره احتمال قطع همکاری دکو با بارسا به گوش رسیده بود. گفته می‌شود که او به صورت جدی با ژاوی به مشکل خورده و حتی در چند روز آخر حضور بارسا در تور پیش فصل آمریکا هم همراه این تیم نبود تا به نظر برسد که این درگیری چیزی بیشتر از یک شایعه است. 

با این حال جرارد رومرو، خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا، مدعی شده که دکو قرار است امروز به صورت رسمی به عنوان مدیر ورزشی جدید بارسا معرفی شود و به نظر می‌رسد که درگیری او با ژاوی نتوانسته تاثیری روی تصمیم مدیران این باشگاه برای انتخابش بگذارد. 

این در حالی است که در روزهای اخیر و خصوصا پس از ناکامی بارسا در جذب آردا گولر که به رئال رفت و همچنین حفظ عثمان دمبله، انتقادهایی از دکو مطرح شده بود و بعضی از متزلزل بودن جایگاه او در بارسا خبر می‌دادند اما مدیران این باشگاه نظری متفاوت دارند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار