| کد مطلب: ۱۰۶۴۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد

اشتباه عجیب و غریب ستاره بارسلونا به سبک آماتورهای جرزن! + عکس

بارسلونا بازی نخست خود در لالیگا را مقابل ختافه برگزار کرد که به جز نتیجه بازی، اتفاقی عجیب و غریب نظر رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرد.

اشتباه عجیب و غریب ستاره بارسلونا به سبک آماتورهای جرزن! + عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، بارسلونا، مدافع عنوان قهرمانی لالیگا، فصل جدید را با دیدار خارج از خانه مقابل ختافه آغاز کرد؛ دیداری که نیمه اول آن گل نداشت اما تا دلتان بخواهد صحنه عجیب و حاشیه داشت.

یکی از اتفاقات عجیب این دیدار اشتباه مضحک رونالدو آرائوخو، مدافع راست بارسلونا، بود که با خوش شانسی از کارت قرمز جان سالم به در برد.

در سی و هشتمین دقیقه از بازی بود که آرائوخو در سمت راست نیمه زمین حریف با یک ارسال بلند مواجه شد؛ او که چند قدم از لب خط جلوتر بود به تصور این که از خط طولی عبور کرده توپ را با دست گرفت.

آرائوخو

این اتفاق در حالی رخ داد که هم توپ و هم مدافع بارسلونا داخل زمین حضور داشتند و بازی نیز در جریان بود. در میان تعجب حاضرین در ورزشگاه سزار سوتو، داور بازی، به دمیدن در سوت خود و اعلام یک خطا بسنده کرد و هیچ جریمه فردی برای آرائوخو در نظر نگرفت.

آرائوخو 02

آرائوخو که مثل یک دروازه‌بان به هوا برخاسته و توپ را در اختیار گرفته بود بلافاصله بعد از فرود آمدن، متوجه اشتباه خود شده و با دست به سر خود زد. داور هم که متوجه این اشتباه او شده بود از دادن کارت زرد خودداری کرد تا اعتراض شدید بازیکنان ختافه را برانگیزد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار