| کد مطلب: ۱۰۶۰۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد

کری سنگین بارسلونا برای رئال پیش از ال‌کلاسیکو + عکس

اینیگو مارتینز، خرید جدید بارسلونا پس از پیوستن به تیم آبی و اناری‌ها، گفت: «معلوم است که ما بهتر از رئال هستیم» و به این ترتیب پیش از آغاز فصل و در آستانه بازی ال‌کلاسیکو که در خاک آمریکا برگزار می‌شود، کری‌خوانی با رقیب سنتی را آغاز کرد.

کری سنگین بارسلونا برای رئال پیش از ال‌کلاسیکو + عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین بارسلونا امروز رسما از اینیگو مارتینز، مدافع جدید خود، رونمایی کرد. ستاره سابق بیلبائو با قراردادی دو ساله به بارسا پیوسته و رقابت در خط دفاعی آبی و اناری ها را شدیدتر خواهد کرد.

ورزش سه نوشت: مارتینز در نشست خبری پس از معارفه خود گفت: «فوق العاده است که در بارسلونا اینقدر خوب در مورد من صحبت می کنند. از زمان ورود من، رفتارها با من عالی بوده است. از همان اولین برخورد با کادر فنی و هم تیمی ها، همه چیز عالی پیش رفته است. بسیار خوشحالم که بخشی از این خانواده بزرگ هستم. من شخصیتی رقابت طلب دارم و می توانم در این زمینه به تیم کمک زیادی کنم. می خواهم کمک کنم بارسا جام های بیشتری کسب کند.»

وضعیت بدنی: «مدتی مصدوم بودم و سخت گذشت ولی حالا خیلی بهتر هستم. شرایطم بهتر شده و پزشکان گفته اند که به زودی مشکلی برای شرکت در تمرینات سخت بدنسازی ندارم.»

اینیگو مارتینز

سطح بالای رقابت در بارسا: «من با ژاوی صحبت کرده ام، اما زمان زیادی هم برای گفت‌وگوی جدی نداشتیم. او اعتماد به نفس زیادی به من داد و گفت که مطمئن باشم، همه چیز خوب پیش خواهد رفت. ژاوی از دقیقه اول به من نشان داد که من را اینجا می خواهد و حالا اینجا هستم به او کمک کنم.»

ثبت قرارداد در لالیگا: «من نگران چیزی نیستم. از ابتدا مدیران باشگاه به من گفتند که اوضاع چطور است و اینکه نگران نباشم. من به تمرین و بازی فکر می کنم.»

اینیگو مارتینز 2

چند بار به عقد قرارداد با بارسا نزدیک بودی؟ «هرگز، همه اخبار شایعه بودند. من چند سال پیش به بارسا نزدیک بودم ولی نشد اما اینطور نبود که پای قرارداد برویم. می دانستم برای پیوستن به بارسا باید سخت تلاش کنم و حالا اینجا هستم.»

خوان لاپورتا اخیرا گفت که بارسا نسبت به رئال تیم بهتری است. شما هم چنین عقیده ای دارید؟ «بله. البته نیازی به پاسخ من نیست. بارسلونا فصل قبل نشان داد که بهتر از رئال است و  دلیلی ندارد که امسال هم اینطور نباشد.»

چگونه ژاوی شما را متقاعد کرد؟ «وقتی بارسا به شما زنگ می‌زند، بقیه در پس‌زمینه می‌مانند. از اولین تماسی که داشتم، وقتی به من گفتند می‌توانم بیایم، تردید نکردم.»

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار