| کد مطلب: ۱۰۶۰۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد

مثلث طلایی اینترمیامی شکل می‌گیرد؟

اینترمیامی اگرچه جمع ستارگان شده، اما هنوز هم برای خرید ستارگان بیشتر در تکاپو است و تلاش می‌کند تا ادن هازارد را برای بودن در جمع بازیکنان خود راضی کند.

مثلث طلایی اینترمیامی شکل می‌گیرد؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، اینترمیامی بعد از به خدمت گرفتن لیونل مسی و سرخیو بوسکتس مذاکره با ستاره های سرشناس را متوقف نکرده است. ادن هازارد جدیدترین ستاره مدنظر این باشگاه است که برای به خدمت گرفتنش رقم قابل توجهی در نظر گرفته شده است.

هافبک بلژیکی رئال مادرید ماه گذشته قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد. حضور در عربستان، MLS و خداحافظی از عرصه باشگاهی مثل عرصه ملی سه احتمال قوی در مورد آینده هازارد است.

خود این بازیکن تاکید کرده که قصد ندارد بازنشسته شود. او با این وجود هنوز تصمیمی هم در مورد آینده خود نگرفته است. گفته می شود که باشگاه لیگ برتری مولن بیک بلژیک پیشنهادی برای بازگرداندن او به کشورش ارائه کرده است اما موضوع حضور در اینتر میامی جدی تر است.

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 32 ساله فعلا در حال سپری کردن تعطیلات در کنار خانواده خود است و بعد از آن در مورد آینده خود تصمیم قطعی را خواهد گرفت. به گزارش سایت گل، شانس اینترمیامی برای جذب هازارد بسیار زیاد است و به نظر نمی رسد در صورت جلب نظر هافبک سابق رئال، مسائل مالی مانعی سر راه انتقال قطعی او باشد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار