| کد مطلب: ۱۰۵۸۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد

پیشنهاد وسوسه‌انگیز رئال برای امباپه

در پی خبر احتمال خداحافظی امباپه از پاری سن ژرمن، رئال مادرید اعلام کرد که تا ۲۰۰ میلیون یورو برای جذب این مهاجم فرانسوی هزینه می‌کند.

پیشنهاد وسوسه‌انگیز رئال برای  امباپه

به گزارش آرمان ملی آنلاین، بعد از انتشار خبری مبنی خداحافظی کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن تا پایان فصل آینده، احتمال پیوستن کاپیتان فرانسه به رئال مادرید در تابستان امسال بیشتر شده است.

به گزارش ایرنا، به خصوص که پاریسی‌ها نمی‌خواهند امباپه پس از پایان قراردادش در فصل آینده و به صورت مجانی از این تیم جدا شود و به همین خاطر به دنبال فروش این بازیکن و دریافت پول رضایتنامه در تابستان امسال خواهند بود و از رئال به عنوان مشتری اول این ستاره نام برده می‌شود.

رئال مادرید در ابتدا قصد داشت تابستان آینده برای جذب امباپه اقدام کند، با این حال، رفتن کریم بنزما به عربستان سعودی برنامه‌های آنها را تغییر داده است.

البته هری کین از تاتنهام هاتسپر به عنوان هدف اول رئال برای جایگزینی بنزما انتخاب شده بود اما چشم انداز طولانی شدن مذاکرات با هاتسپر باعث شده که رئال مادرید تجدید نظر کند.

به نوشته نشریه اکیپ، رئالی‌ها آنها اخیراً دوباره با اطرافیان امباپه در تماس بوده‌اند.

البته رئالی‌ها با توجه به اتفاقات سال گذشته درباره امباپه محتاط شده‌اند، او تابستان گذشته با وجود صحبت وتوافق با مدیران رئال، در یک چرخش عجیب در پاریس ماندنی شد.

با توجه به این مسئله، رئالی‎‌ها برای جذب امباپه منتظرند تا یا خودش مجبور به جدایی از پاریس شود یا یا PSG او را در لیست نقل و انتقالات قرار دهد. در آن مرحله، آنها آماده خواهند بود تا ۲۰۰ میلیون یورو هزینه کنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار