| کد مطلب: ۱۰۶۰۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد

دیوید بکهام اشک همسرش را درآورد

دیوید بکهام علاوه بر موفقیت در ورزش، در خانواده هم موفق بوده و از این لحاظ بر سر زبان‌هاست. او می‌گوید: زمانی که همسرم شنید که به پاری سن ژرمن می‌روم زد زیر گریه، چون احساس کرد مرا پس گرفته است.

دیوید بکهام اشک همسرش را درآورد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، دیوید بکام و همسرش، ویکتوریا زمانی با هم آشنا شدند که دیوید در منچستریونایتد بازی می‌کرد. سپس در سال 2003 به اسپانیا نقل مکان کردند تا دیوید در رئال مادرید بازی کند.

حرفه بکام باعث شد او و خانواده‌اش بعد از مادرید به آمریکا و ایتالیا (لس‌آنجلس گلکسی و میلان) نقل مکان کنند تا سال 2013 که آینده ستاره انگلیسی مبهم بود و در نتیجه آنها تصمیم گرفتند به خانه برگردند.

بکام 48 ساله فاش کرد، سپس پیشنهادی به دست او رسید که باعث شد اشک همسرش دربیاید: «آن موقع اولین بار بود که ویکتوریا می‌توانست انتخاب کند که به کجا نقل مکان کنیم، چون قبل از آن، خانواده مجبور بود با من جابجا شود.

بنابراین او تصمیم گرفت به لندن برگردیم، جایی که کسب و کارش آنجا بود. در مسر برگشت به لندن، تلفن من زنگ خورد و رئیس پاری‌سن‌ژرمن پشت خط بود. وقتی مجبور شدم ماجرا را برای ویکتوریا توضیح بدهم، زیر گریه زد چون احساس کرده بود بعد از مدت‌ها دوباره من را پس گرفته.

به گزارش "ورزش سه"، اما می‌دانست که به من فرصت بردن یک جام دیگر پیشنهاد شده. او زن شگفت‌انگیزی است. فکر نمی‌کنم آدم دیگری را دیده باشم که به سختی او کار کند. او نه فقط به خانواده‌مان بلکه به کسب و کار خودش هم متعهد است و اینکه اینقدر موفق است به خاطر کار سخت در طول سالیان گذشته است.»

بکام با پاری‌سن‌ژرمن قهرمان فرانسه شد و سپس کفش‌ها را آویخت، اما در فوتبال ماند و سال 2019 باشگاه اینترمیامی را خرید؛ باشگاهی که امسال به خبرسازترین باشگاه دنیا تبدیل شده و لیونل مسی را جذب کرده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار