| کد مطلب: ۱۰۶۳۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد

رئیس بارسلونا: هواداران انتظار فتح چمپیونز لیگ نداشته باشند

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، فتح لالیگا را در اولویت عنوان کرد و گفت قهرمانی در چمپیونزلیگ بسیار دشوار است و فعلا به عنوان برنامه اصلی این باشگاه در نظر گرفته نمی‌شود.

رئیس بارسلونا: هواداران انتظار فتح چمپیونز لیگ نداشته باشند

به گزارش آرمان ملی آنلاین، بارسلونا به کار خود در تور آمریکا پایان داد. حاصل کار آبی و اناری ها دو برد برابر رئال و میلان و یک شکست برابر آرسنال بود. بازی بارسا برابر یوونتوس هم به دلیل بیماری چند بازیکن بارسلونا لغو شد.

به نقل از ورزش سه، بارسا حالا باید به اسپانیا برگردد و خود را مهیای بازی جام خوان گامپر و سپس شروع لالیگا برابر ختافه کند.

خوان لاپورتا قبل از ترک آمریکا در مورد اهداف این فصل بارسا به CNN گفت: «برای ما تکرار قهرمانی در لالیگا در اولویت است. فصل قبل قهرمان شدیم و می خواهیم از این عنوان دفاع کنیم اما در لیگ قهرمانان نیز تلاش خودمان را می کنیم به مراحل بالا صعود کنیم. قهرمانی در این رقابت ها سخت است ولی می خواهیم بهتر از دو سال گذشته کار کنیم.»

لاپورتا در مورد کوچ ستارگان فوتبال به لیگ عربستان گفت: «قطعا فقط به خاطر پول است و نه اهداف ورزشی. عربستان اگر به دنبال پیشرفت در فوتبال است، بهتر است از طریق آکادمی فوتبال با اروپایی ها در تعامل باشد و ما تجربیات خودمان را در اختیارشان قرار می دهیم.»

رئیس بارسا در مورد اختلاف ژاوی با پپ گواردیولا گفت: «اختلافی نیست. هر دو از یک مدرسه فوتبال هستند و تیم هایشان بر اساس فلسفه فوتبال یوهان کرویف بازی می کنند.»

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار