| کد مطلب: ۱۰۷۶۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد

تجمع سراسری حمایت از کودکان غزه

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس از برگزاری تجمع سراسری در حمایت از کودکان غزه در روز شنبه ۲۷ آبان ماه خبرداد و گفت: سخنران این مراسم در تهران فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

تجمع سراسری حمایت از کودکان غزه

«رمضان شریف» صبح امروز- سه شنبه در سومین جلسه فوق‌العاده ستاد مرکزی انتفاضه و قدس گفت: ما در ایران از آغاز عملیات طوفان الاقصی حمایت خود را از مردم فلسطین و رزمندگان مقاومت اعلام کردیم و به دلیل قرابت دینی و درخواست ملت، از کمک‌های خود دریغ نکردیم، چون مردم فلسطین امروز مورد ظلم قرار گرفتند.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس اضافه کرد: همه جریان‌ها و جناح‌های سیاسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی با صدای بلند از رنج ‌و محنت مردم فلسطین حمایت و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. شاید از معدود مواقعی است که همه جناح‌ها یکپارچه و یکصدا هستند. این یکصدایی برای مردم فلسطین ارزشمند و مایه قوت قلب آنهاست.

وی گفت: باهمت همه مردم ایران، روز شنبه بعداز ظهر در تهران و به فراخور شرایط در مراکز استان تجمعی تحت عنوان «حمایت از کودکان مظلوم غزه» برگزار می‌شود. محل برگزاری تهران مسیرهای منتهی به میدان انقلاب است و در پایان، از بیانات سردار سلامی فرمانده کل سپاه که به آخرین وضعیت مبارزات مردم فلسطین ‌و منطقه اشراف دارند، استفاده خواهیم کرد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار