| کد مطلب: ۱۰۶۲۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد

علت تجمع هواداران استقلال در مقابل باشگاه چه بود؟ | خطیر جان بیا پایین!

هواداران استقلال از اوایل ساعات ابتدایی صبح دوشنبه مقابل باشگاه استقلال تجمع کردند و خواستار پاسخگویی به سوالات شان بودند.

علت تجمع هواداران استقلال در مقابل باشگاه چه بود؟ | خطیر جان بیا پایین!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، هواداران استقلال از اوایل ساعات ابتدایی صبح دوشنبه مقابل باشگاه استقلال تجمع کردند اما آیا آن ده پانزده نفر باقیمانده در ساعات ابتدایی شب که محل را زیرسنگینی غرولند همسایه شاکی و عاصی از فضای متشنج و شلوغ ترک می کردند چیزی دستگیرشان شده بود یا نه؟ در نگاه و حرف‌هایشان که نشانی از رضایت و متقاعد شدن دیده نمی‌شد.اما مشخص بود علی خطیر مدیرعامل باشگاه توانست با هر ترفندی بود به سلامت و با کمترین تنش از میان این هواداران بسیار خشمگین عبور کرده و آنجا را ترک کند.

خطیر جان بیا پایین 

به نقل از ورزش سه، در آن گرمای  طاقت فرسای تهران که آدم حکم ماهی در تابه داغ را پیدا می کند، هواداران استقلال انواع و اقسام شعارها و اعتراض ها را امتحان کردند تا بتوانند مدیرعامل نسبتا تازه را به حرف بکشند اما خطیر تا آخرین ساعات که بخش عمده جمعیت خسته و گرمازده محل را ترک کرده بودند از پشت میزکارش جنب نخورد. او احتمالا به این فکر می کرد که حتی اگر امروز را بگذراند با فردا چه خواهد کرد؟  برای او که از قبل از اعتصاب بازیکنان و حتی شایعات مربوط به استعفا باخبر شده بود، دود کردن چند پاکت سیگار هم کفاف نمی‌داد، درحالی که از پشت شیشه صدی هوادار استقلال به گوشش می‌رسید. 

این یک بازی تاخیری بود و جمعیت تحت تاثیر اعتراض همسایه‌های صبور کوچه ساختمان استقلال در سعادت آباد از نظر عددی کمتر شده بود در حالی بیست هوادار باقیمانده دیگر در شعارهایشان بداهه نوازی های بامزه می‌کردند و می گفتند:" خطیر بیا پایین، قشنگم بیا پایین"!

در این اثنا از دفتر مدیرعامل خبر آمد که هواداران اگر نماینده ای را انتخاب کنند می توانند با او صحبت کنند. بعد از مدتی یکی از هواداران که چند روز پیش به دلیل مشکل قلبی از بقیه متمایز شده بود ملاقاتی نیم ساعته با خطیر در دفترش داشت، اما وقتی پایین آمد، اینقدر سایر افرادی که آنجا ایستاده بودند، توی حرف‌هایش پریدند که در نهایت خود آن هوادار هم نفهمید چه چیزی می‌گوید و با حرف‌هایی که از ملاقاتش به سایر هواداران انتقال داد، نه خودش قانع شد و نه بقیه!

در جلسه آن هوادار با خطیر چه گذشته بود؟

نماینده هواداران از خطیر نقل قول می کند که او گفته به دلیل اتفاقاتی که برای علی امیری معاون ورزشی مستعفی باشگاه افتاده خودش را محق می داند که احتیاط کند. اشاره او به ماجرای علی امیری است که با هواداران گفت و گو کرد و صحبتهای ضبط شده اش حاشیه ساز شدند. خطیر هم به نماینده هواداران می گوید که به همین دلیل تصمیم گرفته فقط با کانال باشگاه و تلویزیون صحبت کند.  

او نماینده هواداران را مجاب می کند که معترضین  مقابل باشگاه را قانع کند تا او بتواند موقع خروج بدون اینکه چیزی بگوید و البته مورد اعتراض قرار بگیرد عبور کند. ماموریتی که به خوبی انجام می شود و دقایقی بعد خطیر در حالی که هواداران عصبانی لب فروبسته اند با آرامش از میانشان عبور و محل را ترک کرد. 

از نکات قابل توجه دیگر در این گفتگو اعتراض آن هوادار به ویرایش مداوم محتوای کانال تلگرام باشگاه بود و خطیر در واکنش به او پاسخ داده که در این مورد همه اختیارات را به جواد نکونام داده و اوست که این موارد را مدیریت می‌کند.

نکته دیگر شکایت هواداران از ادامه همکاری استقلال با همراه اول بود و اینکه چرا همچنان نشان این شرکت روی لباس و سر در باشگاه دیده می‌شود.

صحبت‌های این هوادار با سایر کسانی که مقابل باشگاه بودند، سرانجام به نتیجه خاصی نرسید و نه خود آن هوادار از حرف‌های خطیر قانع شده بود و نه حرف‌هایش باعث آرامش بقیه شد! 

1+5 سوال از خطیر

پس از اینکه هواداران کم تعداد حاضر مقابل در ورزشگاه از توضیحات آن هوادار آرامش خاطر نگرفتند و خبر خوشی به آنها درباره جذب بازیکن و اضافه شدن دستیاران نکونام داده نشد، آنها تصمیم گرفتند، نامه‌ای را آماده کنند و برای پاسخ دادن به سوالاتشان 2 روز به مدیرعامل جدید و جوان تیم‌شان وقت بدهند و از مقابل ساختمان باشگاه بروند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار