| کد مطلب: ۱۰۶۳۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد

هشدار وقوع سیل در تهران | مدیریت بحران به حال آماده‌باش درآمد

بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی از فردا دوشنبه 16 مرداد تا روز چهارشنبه 18 مرداد احتمال بارش‌های سیلابی در استان تهران وجود دارد؛ به همین دلیل مدیریت بحران استان اعلام آماده‌باش کرد.

هشدار وقوع سیل در تهران | مدیریت بحران به حال آماده‌باش درآمد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، حامد یزدی مهر با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی در مورد احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در شمال تهران گفت: برابر این هشدار تاکید مدیریت بحران اجتناب از اتراق در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها و همچنین صعود به ارتفاعات است.

وی با بیان اینکه طبق اعلام هواشناسی از فردا دوشنبه ۱۶ مردادماه تا صبح چهارشنبه ۱۸ مردادماه در بعضی ساعت ها وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید پیش بینی شده است گفت: از شهروندان می‌خواهیم از حضور در ارتفاعات بپرهیزند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران بر پاکسازی کانال‌ها و مسیل‌ها تاکید کرد و گفت: فرمان آماده‌باش به دستگاه‌های امدادی و خدماتی ارائه شده است. همچنین با توجه به پیش‌بینی انجام شده،   اداره کل مدیریت بحران استان تهران به تمامی دستگاه‌های امدادی، خدماتی سطح استان تهران اعلام آماده‌باش کرده و این دستگاه‌ها نیز برای امدادرسانی به هرگونه حادثه احتمالی از آمادگی لازم برخوردارند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار