| کد مطلب: ۱۱۱۰۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد

آمار ترسناک سیتی: رئال باید حواسش را جمع کند!

شاگردان پپ گواردیولا در تمامی بازی‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا 3 گل به ثمر رسانده‌اند.

آمار ترسناک سیتی: رئال باید حواسش را جمع کند!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، منچسترسیتی در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال مادرید رفت. مسابقه‌ای که در آن گل‌های زیادی به ثمر رسید: در مجموع 6 گل، 3 گل برای هر تیم.

نتیجه این بازی باعث افزایش یک آمار چشمگیر برای تیم گواردیولا در این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شد. تیم انگلیسی در هر 9 بازی این فصل چمپیونزلیگ، 3 گل به ثمر رسانده است.

در بازی‌های مرحله گروهی مقابل لایپزیش، یانگ بویز و ستاره سرخ، و همچنین در بازی‌های خانگی و خارج از خانه مقابل کپنهاگ و اولین بازی یک چهارم نهایی، سیتی موفق شده روند 3 گل زده در هر بازی را حفظ کند.

 آماری شگفت انگیز که این تیم را با 27 گل در بین بهترین تیم‌های اروپا قرار می‌دهد و هشداری جدی برای رئال مادرید در بازی بازگشت به میزبانی ورزشگاه اتحاد است. تیم کارلو آنچلوتی در صورتی که در طول بازی حداقل 3 گل دریافت کند، کار سختی خواهد داشت.

آیا روند باورنکردنی سیتیزن‌ها ادامه خواهد داشت؟ قبل از دیدار آن‌ها در سانتیاگو برنابئو رقم زدن این آمار غیرممکن به نظر می‌رسید اما آن‌ها موفق شدند آندری لونین را سه بار شکست دهند. واضح است که اگر منچسترسیتی به زدن 3 گل در 10 بازی متوالی برسد، شانس بسیار خوبی برای صعود به نیمه نهایی خواهد داشت.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار