| کد مطلب: ۱۱۱۰۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد

سیتی هنوز زنده و شانس اول است

چه زیبا و لاکچری: چهارشنبه بعد در خانه بمانید!

روزنامه‌های انگلیسی واکنش جالبی به بازی دیشب رئال مادرید و سیتی نشان دادند و نوشتند که بازی برگشت از این هم زیباتر خواهد شد.

چه زیبا و لاکچری: چهارشنبه بعد در خانه بمانید!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، رئال مادرید و سیتی دیشب در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به تساوی دست یافتند. بازی 3-3 مساوی شد تا نبرد چهارشنبه بعد در اتحاد تعیین کننده باشد.

 شاید برخی انتظار داشتند که سیتی بتواند برتری بیشتری نسبت به رئال داشته باشد اما چنین نشد. اکثر مطبوعات انگلیسی به این موضوع اذعان دارند، چون سیتی در مقاطع خاصی از بازی تحت سلطه رئال بود و آنها از این قضیه تعجب کرده‌اند اگرچه به همان اندازه متقاعد شده‌اند که تیم گواردیولا همچنان شانس بیشتری برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا دارد.

دیلی میل نوشت: «رئال مادرید بیشتر بازی را تحت سلطه داشت. منچسترسیتی، قهرمان فعلی و برنده سه گانه، در بهترین شب خود نبود، در واقع با آن فاصله زیادی داشت. این دیداری نبود که گواردیولا از آن راضی باشد. فوتبال مربی سیتی مبتنی بر کنترل توپ و میدان است. او دوست دارد تیمش حاکم مطلق زمین باشد ولی اصلا چنین نبود. سیتی توانست تا پایان دوام بیاورد و رئال مادرید در بازی برگشت باید مقابل دروازه پیشرفت کند. رودریگو، وینیسیوس و حتی بلینگام موقعیت‌های خوبی را از دست دادند و این احتمال وجود دارد که وقتی بازی برگشت در اتحاد به پایان می‌رسد، پشیمان شوند. سیتی نتوانست برتری را حفظ کند شاید چون سزاوارش نبود.»

 منچستر ایونینگ نیوز همچنین معتقد است که تیم انگلیسی از استانداردهایی که همه به آن عادت کرده اند، دور بود: «اگر هنوز به نظر می‌رسد سیتی در حد بازی فصل گذشته ظاهر نشد اما دیشب در حالی برنابئو را ترک کرد که به تمام دنیا نشان داد، آماده مبارزه است. منچستر سیتی جایگاه خود را به عنوان مدعی اصلی برای حفظ جام قهرمانی تایید کرد.»

سان نوشت: «همیشه این بازی نوعی فینال به نظر می‌رسد، بهترین تیم جهان در برابر بزرگترین باشگاه جهان، که توسط دو مربی موفق‌ مدیریت می‌شوند: گواردیولا و کارلو آنچلوتی. چه بازی زیبا و لاکچری‌ای را دیدیم. اگر قصد داشتید چهارشنبه شب آینده بیرون بروید، آن را لغو کنید. مگر اینکه طرفدار آرسنال باشید چون بازی برگشت را نباید از دست داد.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار