| کد مطلب: ۱۰۷۳۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد

فریب نخورید؛ بلیط سوریه کلاهبرداری است

پروازها به دمشق همچنان برقرار نشده است. با این وجود، برخی از کاروان‌های غیرمجاز برای تشرف به زیارت حرم حضرت زینب و رقیه سلام الله علیهما به ویژه در ایام میلاد عمه سادات در حال تبلیغ و ثبت‌نام هستند.

فریب نخورید؛ بلیط سوریه کلاهبرداری است

در حالی که سازمان حج و زیارت به عنوان متولی اعزام‌ها در هفته‌های گذشته پس از ادامه درگیری‌ها در فلسطین اشغالی و ایجاد ناامنی در منطقه، سفر به سوریه را متوقف کرده است.  ناصر المحند‌، یکی از فعالان حوزه پروازی سوریه با بیان نامشخص بودن زمان برقراری پروازها از طریق فرودگاه‌های حلب و دمشق می‌گوید: مشکل در فرودگاه‌های حلب و دمشق که پرترددترین فرودگاهی سوریه‌ است، تا ۱۰ روز آینده برطرف نخواهد شد و ما پذیرش پروازی هم تا آن زمان نخواهیم داشت. در هفته‌های گذشته پروازها به مقصد دمشق که با مشکل مواجه می‌شد، در فرودگاه حلب می‌نشست. اما اکنون در این فرودگاه هم امکان فرود پروازها وجود ندارد.  علاوه بر این، پرواز روزهای سه‌شنبه از تهران به دمشق که زائران را به سوریه اعزام می‌کرد، لغو شده و فقط یکی از شرکت‌های هواپیمایی کشورمان در مسیر سوریه فعال است.

 * مجوز پرواز اجنحةالشام به لاذقیه صادر نشده است

  شرکت هواپیمایی اجنحةالشام نیز پروازی به دمشق ندارد و با وجود اینکه قرار بود روزهای آینده این پروازها به جای دمشق در لاذقیه بنشیند، همچنان هیچ پروازی از ایران به سوریه توسط این شرکت هواپیمایی فعالیت نمی‌کند؛ تا جایی که یک منبع مطلع می‌گوید: به دلیل برخی محدودیت‌ها، نیروهای امنیتی هنوز اجازه پرواز این شرکت هواپیمایی به سوریه و حتی لاذقیه را نمی‌دهند.   

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار