| کد مطلب: ۱۰۷۲۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد

18 سال مذاکره علت طوفان الاقصی

نوری مالکی گفت: موضع ایران در حمایت از فلسطین منحصر به‌ فرد بود

18 سال مذاکره علت طوفان الاقصی

 

به گزارش آرمان ملی آنلاین: نایب رئیس مجلس در دیدار با رئیس ائتلاف دولت قانون عراق، گفت: ظلم 75 ساله رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین و محاصره 18 ساله نوار غزه موجب شد تا حماس برای شکستن این حصار، دست به چنین عملیاتی بزند.

به گزارش سرویس بین الملل آریا، ابراهیم عزیزی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به همراه مرتضی محمودوند و سیداحمد آوائی دیگر اعضای این کمیسیون که به بغداد سفر کرده اند با نوری المالکی رئیس ائتلاف دولت قانون عراق دیدار و گفت‌وگو کردند.

عزیزی در ابتدای این دیدار به تبیین علت اجرای عملیات طوفان الاقصی از سوی حماس پرداخت و گفت: ظلم 75 ساله رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین و محاصره 18 ساله نوار غزه موجب شد تا برای شکستن این حصار، حماس دست به چنین عملیاتی بزند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به اشتراکات ایران و عراق اشاره کرد و افزود: باید سعی کنیم که این اشتراکات منجر به تحقق اهداف مشترک شود.

 

نوری المالکی رئیس ائتلاف دولت قانون عراق نیز در این دیدار به موضع حمایت ایران از فلسطین اشاره کرد و گفت: موضع ایران در حمایت از فلسطین منحصر به‌ فرد بود که شایسته قدردانی است و در عراق نیز حمایت مردمی از فلسطین به بهترین شکل ممکن مشاهده شد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار