| کد مطلب: ۱۰۶۷۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد

اپوزیسیون اسراییل خواهان برکناری بن گویر شد

بعد از کشته شدن یک صهیونیست به ضرب گلوله در مسیر حیفا در روز چهارشنبه، اپوزیسیون رژیم صهیونیستی ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی این رژیم را مورد انتقاد شدید قرار داد.

اپوزیسیون اسراییل خواهان برکناری بن گویر شد

بنی گانتس، از رهبران احزاب مخالف عنوان داشت: در حیفا، در نیمه اتوبان، در روز روشن، جنایت قتل امروز نشانگر خطر اهمال کاری است. کابینه کنونی که بن گویر را تعیین کرده و به جای نجات جان انسان‌ها، مشغول تحریک‌ها است، شایسته تعامل با این مشکل نیست. نخست وزیر باید بن گویر را نه فقط به خاطر رفتارهایش بلکه اساساً به خاطر اهمالکاری‌هایش برکنار کند.

در همین حال، ران کاتس، عضو پارلمان رژیم صهیونیستی از حزب "آینده‌ای هست"، احساسات مشابهی را بیان کرده و گفت: در این صبح،‌ یک مرد ترور شد در حالی که وزیر بیکار که مشغول مصاحبه‌ها و فیلم‌های تیک تاک و برنامه‌ریزی برای عبادت جهت تقسیم مردم است. در کدام سرزمینی، این وزیر در منصب خود باقی می‌ماند؟ چگونه ممکن است بهائی برای این شکست در اسرائیل وجود نداشته باشد.

وی عنوان داشت که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر مسئول این قضیه است.

یفعات شاشا بیطون، عضو دیگر کنست نیز همین اتهام را علیه نتانیاهو مطرح کرد.

وی گفت: نمی‌توانیم با توئیت‌ها با بن گویر برخورد کنیم، زمان آن فرارسیده که کاری کنیم. حکمرانی و امنیتی وجود ندارد، قربانیان بیشتر و بیشتری وجود دارند، جنایت‌های بیشتری رخ می‌دهد، نوری برای پایان تاریکی که برای ما رخ داده، وجود ندارد. شهروندان اسرائیل با حکم‌رانی نتانیاهو در ترس زندگی می‌کنند. من وزیری را مورد سرزنش قرار می‌دهم که توهم خودبزرگ بینی دارد و به قلدری مشغول است. تو برای رهبری انتخاب شدی، مسئولیت برعهده تو است.

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار