| کد مطلب: ۶۰۲۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد

همه اتهام‌های «توماج صالحی» / پرونده به علت نقص تحقیقات به دادسرا برگشت

وکیل توماج صالحی گفت: پرونده توماج به علت نقص تحقیقات از دادگاه به دادسرا برگشته و بیشتر از یک ماه است که منتظر اجرای دستورات دادگاه توسط دادسرا هستیم.

همه اتهام‌های «توماج صالحی» / پرونده به علت نقص تحقیقات به دادسرا برگشت

آرمان ملی آنلاین شرق نوشت: امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی گفت:پس از مراجعات مکرر، دادگاه وکالت ما را در پرونده پذیرفت. لذا بلافاصله مطالعه پرونده و اقدامات مربوطه برای رفع بازداشت و همینطور انجام اقدامات پزشکی و رفع محدودیت‌های اعمال شده برای ملاقات او، انجام شد که کمابیش دستوراتی نیز صادر شد به طوری که توماج صالحی توانست به طور هفتگی با پدر خود ملاقات داشته باشد.

به گزارش شرق وی افزود: از بیش از یک ماه پیش تاکنون منتظر هستیم که دادسرا نسبت به انجام دستورات دادگاه اقدام کند. حتی سه‌شنبه گذشته به ما اعلام شد که در تاریخ پنجشنبه، ۷ اردیبهشت جلسه بازپرسی برگزار خواهد شد و ما علیرغم اینکه ابلاغ به شیوه قانونی انجام نشده بود، در این روز، در محل شعبه بازپرسی حاضر شدیم که متأسفانه اعلام شد جناب بازپرس حضور ندارند و تاریخ دیگری تعیین خواهد شد و جلسه به علت عدم حضور بازپرس برگزار نشد.»

صالحی تاکید کرد: از زمان بازگشت پرونده به دادسرا، مجددا به پرونده دسترسی نداریم، با توجه به عدم دسترسی وکلا به پرونده در دادسرا، نمی‌دانیم دستور دادگاه برای رفع نقص تحقیقات مربوط به کدام یک از اتهامات توماج صالحی است اما قانونا فقط زمانی پرونده از دادگاه به دادسرا بر می‌گردد که ایراد رفع نقص گرفته شده باشد.

وی خاطر نشان کرد: در پرونده توماج صالحی ۵ اتهام وجود دارد. اولین اتهام، افساد فی الارض است. اتهام دوم تبلیغ علیه نظام است. اتهام سوم، همکاری با دولت متخاصم، اتهام چهارم، دعوت مردم به کشتار و اغتشاش و اتهام آخر او هم، توهین به رهبری است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار