| کد مطلب: ۶۰۲۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد

اسلامی: مذاکرات با آژانس در حال پیشرفت است/ در دولت با کسی عقد اخوت خوانده نشده است/ همه رادیوداروها داخل کشور تولید می‌شود

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: روند مذاکرات میان ایران و آژانس در حال پیشرفت است و هر روز هیات‌های فنی و کارشناسی در رفت و آمد و ارتباط هستند.

اسلامی: مذاکرات با آژانس در حال پیشرفت است/ در دولت با کسی عقد اخوت خوانده نشده است/ همه رادیوداروها داخل کشور تولید می‌شود

آرمان ملی آنلاین ایسنا نوشت، محمد اسلامی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر ۶۷ رادیو دارو در ۲۱۰ مرکز پزشکی و بیمارستان در سراسر کشور توزیع می‌شود. آمار ما این بوده است که یک میلیون بیمار سرطانی از رادیوداروها در کشور استفاده کردند و این یک ظرفیتی است که با توجه به تنوع بخشی در بخش تشخیصی و درمانی داریم روی آن کار می‌کنیم.

وی ادامه داد: امسال دو نوع رادیوداروی جدید را از فاز بالینی عبور می‌دهیم و الان رادیوداروها تماما در داخل کشور تولید می‌شود.

اسلامی درباره توافق ماه مارس ایران و آژانس و روند پیشرفت مذاکرات گفت: روند مذاکرات در حال پیشرفت و پیگیری هست و هر روز هیئت‌های فنی و کارشناسی میان ایران و آژانس در رفت و آمد و ارتباط هستند و به موقع درباره نتایج کار گزارش می‌دهیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی در پاسخ به این پرسش که رئیس‌جمهور در رابطه با افراد کابینه گفته‌اند به کسی چک سفید امضا داده نشده است، اظهار کرد: حرف درستی است، با کسی عقد اخوت خوانده نشده است. مهم‌ترین شاخصه کار و مسئولیت وظیفه شناسی و انجام وظیفه به موقع و تشخیص درست مسئولیت است، من هم اگر کارم را درست انجام ندهم طبیعی است که باید با من خداحافظی کنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار