| کد مطلب: ۱۰۹۸۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد

در بخش دوم کارگاه چالش ها، فرصت ها و نگاه آینده پژوهانه به فضای کسب و کار بررسی شد؛

راهبردهای آینده صنعت بیمه با توجه به ارزش های اجتماعی تغییر می کند

مطالبات نسل جوان در آینده از رویکرد مالکانه به سمت اقتصاد اشتراکی حرکت خواهد کرد.

راهبردهای آینده صنعت بیمه با توجه به ارزش های اجتماعی تغییر می کند

آرمان ملی آنلاین - به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر گرام کدرینگتون _ سخنران اصلی کارگاه «دنیای فردا برای صنعت بیمه» با اشاره به اقبال عمومی به مقوله اپلیکیشن ها و وب سرویس های تسهیل گر نسبت به تغییر ماموریت صنعت بیمه در آینده تاکید کرد و افزود: صنعت بیمه باید در هر لحظه خود را برای تحولات ناگهانی و وسیع آماده کرده و همگام با تغییرات احتمالی حرکت کند.

بر اساس این گزارش دکتر کدرینگتون  با آسیب شناسی تغییرات مخرب و اخلال گر در اداره بنگاه های اقتصادی، اظهار داشت: اگر شرکت های بیمه گر پیش از وقوع تغییرات برای شناسایی و مقابله با تبعات منفی آن از آمادگی کافی برخوردار باشند از آسیب های احتمالی در امان خواهند بود.

این استاد دانشگاه تفکر جمعی و دوراندیشی تمامی ارکان یک سازمان را عامل اصلی بقای شرکت های بیمه در آینده، ارزیابی کرد و گفت: تکیه بر تجارب گذشته برای پیشرفت صنعت بیمه لازم است اما کافی نیست و باید خود را برای تغییرات بنیادین آماده کنیم.

وی با برشمردن مدل های نوین کسب و کار در دنیا بر ضرورت همگامی صنعت بیمه با علم روز، خاطرنشان کرد: بیمه گرانی که با قواعد آینده پژوهی آشنایی کافی نداشته باشند از بازار کسب و کار حذف خواهند شد.

گفتنی است کارگاه یادشده با حضور رئیس کل و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی، مدیران عامل و کارشناسان شرکت ها و صنعت بیمه در سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار