| کد مطلب: ۱۰۷۸۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد

از سوی مدیرکل امور فرهنگی، اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی؛

برنامه‌های سازمان تأمین‌اجتماعی در هفته کتاب اعلام شد

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن اعلام برنامه‌های این سازمان در گرامیداشت سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران گفت: توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی، یکی از شاخصه‌های ارزیابی رشد، توسعه و پیشرفت فرهنگی هر کشور است.

برنامه‌های سازمان تأمین‌اجتماعی در هفته کتاب اعلام شد

آرمان ملی آنلاین - به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی؛ محسن تقیانی با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی به مؤلفان، ناشران، مروجان و تمامی تلاشگران حوزه کتاب و کتابخوانی گفت: نهادینه کردن و گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین اقشار مختلف جامعه، علاوه بر این‌که موجب تعالی حیات اجتماعی، سعادت، خردورزی و آگاهی انسان‌هاست، زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت همه جانبه‌ کشور هم نیز می‌باشد.

وی به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت کتابخوانی و مطالعه در جامعه اشاره کرد و گفت: ارتقای سطح فرهنگی جامعه و نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی، یکی از شاخصه‌های ارزیابی رشد، توسعه و پیشرفت فرهنگی هر کشوری در عصر حاضر است.

وی به بهسازی و تجهیز کتابخانه‌ها در سطح واحدهای سازمان تأمین‌اجتماعی اشاره کرد و گفت: برای اولین بار دستورالعمل هفته کتاب و کتابخوانی در سال 1402 با شعار محوری"آینده خواندنی است" برای اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و ایجاد و تقویت فرهنگ مطالعه، به تمامی مراکز سازمان از جمله شرکت‌ها و مؤسسات تابعه ابلاغ شده است.

تقیانی با بیان اینکه ترویج فرهنگ کتابخوانی با برنامه‌ریزی‌های اصولی ایجاد می‌شود، افزود: این سازمان تمهیدات لازم را برای عضویت کارکنان در پویش مطالعاتی "یاران آشنا" و شرکت در مسابقات اعلامی از طریق صفحه یاران آشنا در شبکه اجتماعی روبیکا فراهم کرده است.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی فضاسازی محیطی، ارسال پیامک‌های محتوامحور و ایجاد غرفه‌های نمایشگاهی عرضه و فروش کتاب و محصولات فرهنگی با تخفیف ویژه در ایام هفته کتابخوانی را از برنامه‌های این سازمان در هفته کتاب اعلام کرد و گفت: توجه به شعار سال، برگزاری جلسات رونمایی و نقد و بررسی کتاب‌های ارزشمند و غنی و تجلیل از نویسندگان شاخص جبهه فرهنگی انقلاب از مهم‌ترین برنامه‌های سی‌ویکمین دوره هفته کتاب در سازمان تأمین‌اجتماعی است.

وی تصریح کرد: برگزاری دورهمی با طعم کتاب در باغ کتاب تهران جهت همکاران ستاد مرکزی و استان تهران، استفاده و عضویت همکاران در «تلویزیون اینترنتی کتاب» نخستین شبکۀ تخصصی حوزۀ کتاب و نشر در ایران، شناسایی و تقدیر از پدیدآورندگان کتاب و نویسندگان همکار، تشکیل اتاق فکر برای ترویج مطالعه در میان فرزندان همکاران و شناسایی و تقدیر از کارفرمایان خوش‌حساب صنعت چاپ و نشر و حامی نیروی کار و پیشکسوتان این عرصه از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته است.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار