| کد مطلب: ۱۰۵۷۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد

توسعه و ترویج فرهنگ بیمه در جامعه امری ضروری است

اکبر پورات، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استداندار بوشهر، ظهر دوشنبه در نشست با مدیران صندوق اظهار کرد: این صندوق به عنوان نهاد حاکمیتی، در راستای اجرای تکالیف قانونی خود نیازمند هم‌افزایی و هماهنگی هر چه بیشتر با تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط با وظایف خود است.

توسعه و ترویج فرهنگ بیمه در جامعه امری ضروری است

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی صندوق تامین خسارتهای بدنی، وی جبران خسارات رانندگی در مواردی که تحت پوشش بیمه نیستند را یکی از رسالت های صندوق تامین خسارتهای بدنی عنوان کرد و با توجه به ضرورت ترویج فرهنگ بیمه در جامعه افزود: رسانه‌ها از جمله صداوسیما در این امر تلاش کنند و در این راستا باید علاوه بر اصلاح نقاط خطرآفرین و ارتقای کیفیت خودروها به دنبال ارتقای فرهنگ راهنمایی و رانندگی و گسترش فرهنگ بیمه باشیم.

پورات آمادگی خود در جهت حمایت از اقدامات این صندوق در استان بوشهر اعلام کرد و افزود: با توجه به آثار حیاتی خدمات این صندوق سعی خواهیم کرد در زمینه کمک به عملکرد این صندوق در سطح کشور پیشتاز باشیم و باید خدماتی که به مردم ارائه می‌شود، با اطلاع‌رسانی مناسب برای انان تشریح و تبیین شود.

در این نشست، در زمینه بررسی وضعیت موجود در استان و همچنین برنامه ریزی برای افزایش همکاری‌ در زمینه بهبود عملکرد بین صندوق و سازمان‌های مرتبط در سطح استان بوشهر گفتگو شد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار