| کد مطلب: ۱۰۶۵۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد

نکونام حالا یک نقطه قوت در دفاعش پیدا کرده | نقطه امن دفاع آبی‌ها دل نکونام را برد + عکس

مدافع جدید استقلال نخستین بازی فصل خود را مقابل ملوان انجام داد انگیزه زیادی دارد در جمع شاگردان جواد نکونام به افتخار دیگری دست یابد و شرایط خوب فصل قبل را ادامه دهد.

نکونام حالا یک نقطه قوت در دفاعش پیدا کرده | نقطه امن دفاع آبی‌ها دل نکونام را برد + عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، ایمان سلیمی که در نقل و انتقالات تابستانی تصمیم به جدایی از مس رفسنجان گرفت و برای تقویت خط دفاعی استقلال به جمع آبی‌ها اضافه شد، در هفته دوم لیگ برتر نخستین بازی خود را برای آبی‌ها در دیدار مقابل ملوان انزلی انجام داد و با شماره ۶ این تیم به میدان رفت.

به نقل از ورزش سه، استقلال در دیدار مقابل ملوان انزلی علی‌رغم حملاتش در دقیقه ۸۰ به گل رسید که جواد نکونام برای حفظ این تک گل تیمش تصمیم گرفت سلیمی را بلافاصله وارد زمین کند تا شکل دفاعی بهتری داشته باشند و سه امتیاز خانگی را به دست بیاورند که همین اتفاق هم افتاد و آبی‌ها توانستند مانع از گلزنی شاگردان تارتار شوند و دومین برد متوالی را به دست بیاورند.

ایمان سلیمی

ملوان در لحظات پایانی دیدار مقابل استقلال رو به بازی مستقیم آورده بود که خط دفاعی استقلال و حضور سلیمی در دفع توپ‌ها موفق بودند و نگذاشتند انزلی‌چی‌ها دست پر به شهرشان برگردند و از سوی دیگر توانستند برای دومین بازی پیاپی دروازه خود را بسته نگه دارند.

سلیمی که دوران موفقی در تراکتور و مس رفسنجان داشت و یک قهرمانی جام حذفی به دست آورده بود، امید و انگیزه زیادی دارد در جمع شاگردان جواد نکونام نیز به افتخار دیگری برسد و شرایط خوب فصل قبل را ادامه دهد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار