| کد مطلب: ۱۰۶۲۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد

سومین خرید رسمی استقلال به تیم اضافه شد

در پی نقل و انتقالات تابستانی، ایمان سلیمی نیز به تیم آبی پوش استقلال اضافه شد.

سومین خرید رسمی استقلال به تیم اضافه شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، ایمان سلیمی پس از تجربه حضور در تراکتور، سرد اسلواکی، مس رفسنجان و ... به‌عنوان یکی از خریدهای استقلال در نقل و انتقالات تابستانی معرفی شد و طی روزهای گذشته نیز در تمرینات آبی پوشان حضور پیدا کرده و پا به پای دیگر بازیکنان مشغول آماده سازی برای حضور در فصل جدید است.

به نقل از ورزش سه، این مدافع که تجربه قهرمانی جام حذفی همراه با تراکتور را دارد و فصل گذشته نیز نمایش موثری در خط دفاعی مس رفسنجان برای ثبت بهترین آمار تیمی از حیث بسته ماندن دروازه داشت، حالا امیدوار است در استقلال نیز شرایط خوب قبل را تکرار کند و جایگاه ثابتی در ترکیب آبی‌ها به دست بیاورد.

سلیمی که پس از حضور در استقلال از انگیزه بالای خود در جمع خبرنگاران صحبت کرده بود، حالا در یک پیام اینستاگرامی به همراه تصویر لحظه قراردادش با آبی‌ها نوشته است: «افتخار می‌کنم عضو این باشگاه بزرگ و تاریخی هستم و با تمام وجودم در کنار تک‌تک اعضای باشگاه تنها برای موفقیت استقلال بزرگ و غرور همه شما عزیزان تلاش خواهم کرد. با توکل به خدا.»

 

ایمان سلیمی که سومین خرید استقلال در نقل و انتقالات تابستانی لقب گرفت، امید زیادی دارد زیر نظر جواد نکونام بتواند نمایش خوب گذشته‌اش را تکرار کند و تبدیل به مهره موثری برای آبی‌ها شود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار