| کد مطلب: ۱۰۶۵۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد

تعریف و تمجید سرمربی یونانی از حریف ناشناخته‌اش

پس از بازی گل گهر و پیکان، سرمربی یونانی و مربی گل‌گهر به تمجید از عملکرد تیم مقابل و شاگردان رسول خطیبی پرداختند.

تعریف و تمجید سرمربی یونانی از حریف ناشناخته‌اش

به گزارش آرمان ملی آنلاین، تیم فوتبال گل‌گهر با کسب یک پیروزی روحیه بخش 3 بر صفر مقابل فولاد خوزستان کار خود را در رقابت‌های لیگ بیست و سوم آغاز کرده بود. با این حال حریفی جوان و سرسخت در اکباتان انتظار سرمه‌ای پوشان سیرجانی را می‌کشید و آسمانی‌پوشان که در بازی اول با ارائه یک نمایش بسیار خوب با یک امتیاز قائمشهر را ترک کرده بودند، در اکباتان هم حسابی تیم مقتدر هفته اول را به زحمت انداختند و به دنبال کسب 3 امتیاز بودند که البته در رسیدن به این هدف ناکام بودند.

به نقل از ورزش سه، با این حال بازی خوب پیکانی‌ها به چشم گل‌گهری‌ها آمده بود و مارینوس اوزونیدیس، سرمربی گل‌گهر، در کنفرانس خبری پس از پایان مسابقه با تمجید از شاگردان رسول خطیبی حرف‌هایش را آغاز کرد و گفت: «به تیم پیکان تبریک می‌گویم. در این بازی بهتر از ما بودند. آنها خیلی سفت‌تر از ما بازی کردند و برای بردن بازی بیشتر از ما تلاش کردند.» 

البته این پایان کار گل‌گهری‌ها در تعریف کردن از حریف خودروسازشان نبود و هادی عقیلی هم در میکسدزون ورزشگاه دستگردی اکباتان درباره نمایش تیم پیکان گفت: «تیم پیکان خیلی خوب بازی کرد و فراتر از انتظار ظاهر شد. به آنها تبریک می‌گویم.» 

البته که پیکان با وجود ارائه دو نمایش تحسین برانگیز مقابل نساجی و سپس گل گهر، 4 امتیاز را در دو هفته ابتدایی لیگ برتر از دست داده و آنها باید با انرژی بیشتری به بازی بعدی خود بروند که در آبادان مقابل صنعت نفت خواهد بود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار