| کد مطلب: ۱۰۶۴۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد

لحظه‌شماری ستاره پرسپولیس برای بازی در مقابل تیم سابقش + عکس

سروش رفیعی که در افتتاحیه خوش درخشید، باید در این هفته از توانایی‌های خود مقابل تیم اسبقش، تراکتور نیز استفاده کند و تقابل او با ستاره‌های حریف جذاب و دیدنی خواهد بود.

لحظه‌شماری ستاره پرسپولیس برای بازی در مقابل تیم سابقش + عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پرسپولیس وقتی در فصل گذشته به سپاهان در لیگ باخت، نیاز به ترکیبی هجومی‌تر پیدا کرد؛ چراکه محکوم به پیروزی در همه بازی‌ها شده بود.

به نقل از ورزش سه، از همین رو یحیی گل‌محمدی با کم کردن یک هافبک دفاعی، سروش رفیعی را به ترکیب برگرداند تا با بازی در پست پشت مهاجم، بار طراحی حملات تیمش را به عنوان یک بازی‌ساز خلاق به دوش بکشد.

سروش رفیعی

سروش به قدری خوب کار کرد که در ترکیب ثابت قرمزها ماندگار شد و دو جشن قهرمانی لیگ و حذفی را با پرسپولیس در سومین مقطع حضورش در این تیم تجربه کرد.

شماره هفت محبوب پرسپولیس حالا در ترکیب ابتدایی لیگ جدید نیز جای گرفته و در افتتاحیه لیگ مقابل آلومینیوم یک پاس گل فوق العاده را به علی نعمتی داد.

او علی‌رغم پشت سر گذاشتن فصل سخت بدنسازی، با بدنی روی فرم در ترکیب پرسپولیس حاضر شد. سروش باید در این هفته از توانایی‌های خود مقابل تیم اسبقش، تراکتور، استفاده کند و تقابل او با ستاره‌های حریف جذاب و دیدنی خواهد بود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار