| کد مطلب: ۱۰۶۴۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد

آتش بازی استقلال در برزیل | نکونام مزد صبرش را گرفت

تیم استقلال که پیش از شروع بازی‌های این فصل لیگ برتر با مشکلات فراوانی روبه‌رو بود و پیش‌بینی می‌شد که ممکن است لیگ را به دلیل بحران‌های پیش فصل خوب شروع نکند، نه تنها لیگ را ایده‌آل شروع کرد، بلکه خود را در قد و قامت یک مدعی نشان داد.

آتش بازی استقلال در برزیل | نکونام مزد صبرش را گرفت

به گزارش آرمان ملی آنلاین، شب پنجشنبه، 19 مرداد، استقلال نخستین بازی فصل را خارج از خانه و در مقابل صنعت نفت آبادان با قضاوت موعود بنیادی‌فر برگزار کرد و توانست این بازی را با نتیجه پرگل  سه بر صفر به پایان برساند.

در این دیدار استقلال در دقایق 30، 47 و 58 با گلزنی آرش رضاوند، ارسلان مطهری و صالح حردانی حریف آبادانی خود را مغلوب کرد و به این ترتیب خود را به عنوان مدعی این فصل از لیگ برتر معرفی کرد.

این دیدار در هوای گرم آبادان و در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد و شاگردان نکونام با ترکیب سید حسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند، آرمین سهرابیان، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس، جعفر سلمانی، کوین یامگا و ارسلان مطهری به مصاف شاگردان عبدالله ویسی رفتند.

استقلال از ابتدا با تدارک دیدن حملاتی روی دروازه میزبان تیم برتر میدان نشان داد؛ سرانجام در دقیقه 30 آرش رضاوند توانست روی اشتباه خط دفاعی صنعت نفت با یک ضربه روی پا دروازه حریف را باز کند.

در نیمه دوم نیز استقلال خیلی زود برتری خود را به حریف دیکته کرد و در دقیقه 47 روی پاس ابوالفضل جلالی، ارسلان مطهری گل دوم تیم تهرانی را به ثمر رساند.

دقیقه 58 هم گل سوم استقلال به ثمر رسید که این گل با پاس ارسلان مطهری و ضربه تمام کننده صالح حردانی به تور دروازه صنعت نفت آبادان چسبید.

شاگردان جواد نکونام با این پیروزی شیرین در کنار گل گهر سیرجان با تفاضل گل 3+ در صدر جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (هفته اول) قرار گرفتند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار