| کد مطلب: ۱۰۶۴۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد

این تیم لیگ برتری رکورد جذب بازیکن جدید را شکست

گل گهر کماکان دنبال جذب یک مهاجم خارجی برای بازی در نوک خط حمله است هرچند که این تیم در فصل نقل و انتقالات پر خبر بوده است.

این تیم لیگ برتری رکورد جذب بازیکن جدید را شکست

به گزارش آرمان ملی آنلاین، ماریوس اوزینیدیس سرمربی یونانی گل گهر گزینه هایی  را برای دو پست خط تهاجمی به مسئولان باشگاه برای جذب داده . یکی از این دو بازیکن که ابراهیم بایش عراقی بود شب گذشته با گل گهر به توافق رسید تا پیش از آغاز لیگ برتر فقط یک بازیکن دیگر از لیست مرد یونانی برای جذب باقی مانده باشد. 

به نقل از ورزش سه، براساس اخبار، اوزینیدیس کماکان روی جذب یک مهاجم نوک و تمام کننده اصرار دارد و در این ارتباط مذاکره با گزینه هایی از ایران و همچنین گزینه های خارجی از برزیل و آفریقا در حال انجام است. آنچه به نظر می رسد اینست که یکی از این  گزینه ها تا قبل از هفته دوم رقابت های لیگ برتر به تیم اضافه خواهند شد. گل گهر در این فصل یونس شاکری، امین قاسمی نژاد، مرتضی تبریزی و استنلی کی روش را در پست مهاجم نوک از دست داده و در حال حاضر برای این پست اریک بایناما و امیر شهیم را دارد. 

گل گهر با توجه به تغییرات بنیادینی که از زمان حضور اوزینیدیس در ترکیب تیمش انجام داده یکی از ناشناخته ترین و البته کنجکاوی برانگیزترین تیم ها پیش از شروع بیست و سومین دوره لیگ برتر است. آنها تا الان 9 بازیکن گرفته اند و با اضافه شدن یک مهاجم نوک خارجی و با ده بازیکن جدید فصل را شروع می کنند در حالی که تا الان یازده بازیکن از این تیم جدا شده اند. 

گل گهر فصل گذشته و در مسابقات لیگ برتر 40 گل به ثمر رسانده و پنجمین خط حمله موفق را به خود اختصاص داد هرچند در این فصل کلیه عناصر هجومی این تیم تغییر کرده اند و باید دید تیم متفاوت اوزینیدیس چقدر می تواندد در بخش تهاجمی موفق عمل کند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار